زنگ خطر برای مهندس بارسلونا: «دل لاپورتا با ژاوی نیست»
زنگ خطر برای مهندس بارسلونا: «دل لاپورتا با ژاوی نیست»

به گزارش زیرنویس، «دل لاپورتا با ژاوی نیست!». این جمله  سیکی رودریگز خبرنگار نشریه «SER» اسپانیا است. این کارشناس فوتبال اسپانیایی معتقد است خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا از عملکرد ژاوی هرناندز دلسرد شده و می خواهد جانشینی برای او روی نیمکت آبی-اناری ها انتخاب کند. خبرنگار رسانه اسپانیایی می‌گوید «رافا مارکز گزینه اصلی جانشینی […]

به گزارش زیرنویس، «دل لاپورتا با ژاوی نیست!». این جمله  سیکی رودریگز خبرنگار نشریه «SER» اسپانیا است. این کارشناس فوتبال اسپانیایی معتقد است خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا از عملکرد ژاوی هرناندز دلسرد شده و می خواهد جانشینی برای او روی نیمکت آبی-اناری ها انتخاب کند.

خبرنگار رسانه اسپانیایی می‌گوید «رافا مارکز گزینه اصلی جانشینی ژاوی» است. لاپورتا به این مربی مکزیکی تیم دوم بارسلونا اعتماد دارد و رابطه نزدیکی با او دارد.

رافا مارکز سال ها برای بارسلونا بازی کرده و اکنون در تیم دوم عملکرد قابل توجهی داشته است. به همین خاطر لاپورتا او را به عنوان گزینه آرمانی برای جانشینی ژاوی درنظر دارد.

- زنگ خطر برای مهندس بارسلونا: «دل لاپورتا با ژاوی نیست»

ژاوی بعد از باختی که ماه گذشته مقابل شاختار در لیگ قهرمانان اروپا آورد وارد بحران شد. عملکرد نه چندان خوب او در ماه گذشته باعث شده تا بارسلونا صدر لالیگا را از دست بدهد و اکنون در رده سوم قرار دارد.

طبق گزارش این کارشناس فوتبال اسپانیا مارکز به سبب تواضعش و رابطه خوبش با مدیریت بهترین گزینه است. از طرفی ژاوی حامیان خود در باشگاه را از دست داده است.

یوردی کرایف و متئو آلمانی در مدیریت باشگاه بارسلونا بودند که این باشگاه را ترک کردند یا مجبور به ترک باشگاه شدند. به همین خاطر ژاوی دیگر مثل سابق پشتیبان خوبی ندارد.

آمدن دکو به مدیریت باشگاه بارسلونا باعث شده تا ژاوی کمی دو دل شود. فوتبالیست سابق پرتغالی هرچند رابطه خوبی با ژاوی دارد ولی سرمربی بارسلونا با او گرم نگرفته است.

پایان پیام/





منبع: فارس