دروازه‌بان بارسا بازی با پورتو را از دست داد؟
دروازه‌بان بارسا بازی با پورتو را از دست داد؟

به گزارش زیرنویس، تعطیلات بین‌المللی خبرهای بدی را برای باشگاه بارسلونا به همراه داشت. کاتالان‌ها نه تنها گاوی یکی از مهم‌ترین هافبک‌های خود را به دلیل آسیب‌دیدگی از دست دادند بلکه کاپیتان دوم خود یعنی مارک آندره تراشتگن را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند. دروازه‌بان آلمانی بارسا از ناحیه کمر دچار مشکل است […]

به گزارش زیرنویس، تعطیلات بین‌المللی خبرهای بدی را برای باشگاه بارسلونا به همراه داشت. کاتالان‌ها نه تنها گاوی یکی از مهم‌ترین هافبک‌های خود را به دلیل آسیب‌دیدگی از دست دادند بلکه کاپیتان دوم خود یعنی مارک آندره تراشتگن را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند.

دروازه‌بان آلمانی بارسا از ناحیه کمر دچار مشکل است به همین دلیل نتوانست در بازی مقابل رایو وایکانو به میدان برود. در حال حاضر، تراشتگن با هدف بازگشت به آمادگی کامل برای بازی آینده تیمش در لیگ قهرمانان اروپا مقابل پورتو که سه‌شنبه آینده برگزار می‌شود، کار می‌کند.

براساس گزارش موندو دپورتیوو، دروازه‌بان کاتالان‌ها در مسیر خوبی برای رسیدن به این هدف قرار دارد چرا که او روز یکشنبه به تمرینات بازگشت. این بازیکن آلمانی با بازیکنان دیگر تمرین کرد که البته اما توانست فقط یک جلسه تمرینی جزئی و نه کامل را انجام دهد.

این امید امروز وجود داشت که این دروازه‌بان به بازی فردا شب برسد اما به نظر می‌رسد او مقابل پورتو غایب خواهد بود چرا که رسانه‌ها گزارش کردند او در تمرینات امروز شرکت نکرده است. با توجه به اینکه تراشتگن تنها یک روز قبل از بازی با پورتو با تیم تمرین نکرده غیبت او تقریبا قطعی است.

ژاوی هرناندز که قرار است کنفرانس مطبوعاتی او پس از پایان جلسه تمرین روز دوشنبه برگزار شود، نکات بیشتری در مورد اینکه آیا تراشتگن می.تواند در این مسابقه شرکت کند یا خیر، ارائه خواهد کرد.

پایان پیام/





منبع: فارس