به گزارش ایرنا از روابط عمومی ارتش پاکستان، گروهی از نیروهای امنیتی این کشور در شهر “بنو” واقع در ایالت خیبرپختونخوا هدف حمله یک مهاجم انتحاری قرار گرفت. دو غیرنظامی در این حمله کشته و ۱۰ نفر از نظامیان پاکستانی نیز زخمی شده‌اند و وضعیت برخی از زخمی‌ها نیز بحرانی اعلام شده و احتمال تلفات […]

به گزارش ایرنا از روابط عمومی ارتش پاکستان، گروهی از نیروهای امنیتی این کشور در شهر “بنو” واقع در ایالت خیبرپختونخوا هدف حمله یک مهاجم انتحاری قرار گرفت.

دو غیرنظامی در این حمله کشته و ۱۰ نفر از نظامیان پاکستانی نیز زخمی شده‌اند و وضعیت برخی از زخمی‌ها نیز بحرانی اعلام شده و احتمال تلفات جانی وجود دارد.

ارتش پاکستان اعلام کرد که هویت مهاجم انتحاری شناسایی شده و وی یک تبعه افغانستانی می باشد که حمله تروریستی را به دستور یکی از شاخه‌های گروه تحریک طالبان پاکستان انجام داد.

رسانه‌های پاکستانی همزمان به نقل از مسوولان امنیتی این کشور اعلام کردند که بار دیگر دخالت اتباع افغانستانی در حملات تروریستی در پاکستان ثابت شد و در گذشته نیز بسیاری از حملات انتحاری در پاکستان توسط اتباع افغانستانی انجام شده است.

گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان طی ماه‌های اخیر مسوولیت بسیاری از عملیات‌های بمب‌گذاری و انتحاری علیه نیروهای امنیتی این کشور را برعهده گرفته است.

منبع خبر: رکنـا