سرمربی بمبئی سیتی: : تیم‌های ایرانی و تیم ملی ایران از بهترین‌های آسیا هستند
سرمربی بمبئی سیتی: : تیم‌های ایرانی و تیم ملی ایران از بهترین‌های آسیا هستند

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، آنتونی فرناندز در نشست خبری پیش از بازی با نساجی در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت:از میهمان نوازی ایرانی‌ها و امکاناتی که در اختیار ما قرار دادند، تشکر می‌کنم.این گروه خیلی رقابتی برای ما بود و تلاش کردیم نتایج خوبی بگیرم. بازی قبلی با نساجی خیلی سخت و نزدیک […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، آنتونی فرناندز در نشست خبری پیش از بازی با نساجی در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت:از میهمان نوازی ایرانی‌ها و امکاناتی که در اختیار ما قرار دادند، تشکر می‌کنم.این گروه خیلی رقابتی برای ما بود و تلاش کردیم نتایج خوبی بگیرم. بازی قبلی با نساجی خیلی سخت و نزدیک بود اما برای کسب نتیجه در این بازی تلاش می‌کنیم.

وی درمورد جدایی سرمربی انگلیسی و به همراه نداشتن برخی بازیکنان انگلیسی بمبئی در بازی با نساجی، گفت: هر مربی‌ای شرایط جدیدی برایش پیش می آید و ما هم به این تصمیمات احترام می گذاریم. باشگاه ما هم شرایط جدیدی را تجربه می‌کند.

سرمربی بمبئی درخصوص ارزیابی‌اش از فوتبال ایران، توضیح داد: تیم‌های ایرانی و تیم ملی ایران از بهترین‌های آسیا هستند. ما در گذشته نیز با نساجی بازی کردیم که سخت بود‌‌. فردا نیز تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم.

فرناندز درمورد پیشرفت فوتبال هند در سال‌های اخیر، عنوان کرد: شرایط فوتبال آسیا خیلی رقابتی شده و برای بهبود بیشتر نیاز به زمان داریم. باشگاه‌ها و تیم ملی در تلاش هستند با دادن زمان و فراهم کردن بهترین شرایط خود را به سطح بالاتری برسانند.

*می‌دانیم نساجی بازیکنانی باکیفیت دارد

راهول بکه، بازیکن بمبئی نیز در نشست خبری پیش از بازی با نساجی گفت: در بازی قبلی با نساجی تمام تلاش خود را برای کسب نتیجه به کار گرفتیم و اکنون نیز سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

بازیکن بمبئی درمورد میزان شناختش از فوتبال کشورمان، عنوان کرد: با نساجی بازی کرده‌ایم و می‌دانیم بازیکنان باکیفیتی از لحاظ تکنیکی و بدنی دارد. جدا از نساجی تمام بازیکنان تیم ملی و باشگاه‌های ایران در سطح دنیا و حتی جهان باکیفیت هستند و همواره تیم ملی ایران و باشگاه‌هایش جزء بهترین‌های آسیا بودند.

پایان پیام/

منبع: فارس