عزیزی: ۴۰ هزار دلار پاداش برای طلای بازی‌های آسیایی رقم بالایی نیست!
عزیزی: ۴۰ هزار دلار پاداش برای طلای بازی‌های آسیایی رقم بالایی نیست!

اگر ما بتوانیم ۲۰ مدال طلا در هانگژو دریافت کنیم پاداش مستقیم طلا می‌شود  ۸۰۰ هزار دلار که معادل آن می‌شود ۴۰ میلیارد تومان که این عدد هم در بودجه ۸۱۰ میلیارد کمیته ملی المپیک رقم خیلی زیادی نخواهد بود.

 

 

عزیزی: 40 هزار دلار پاداش برای طلای بازی‌های آسیایی رقم بالایی نیست!

عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: مجموع ۴۰ هزار دلار برای دارنده مدال طلای هانگژو و مربیش رقم بالایی نیست.

حمید عزیزی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا در واکنش به پیشنهاد پاداش ۱۰هزار دلاری برای مدال‌آوران طلایی بازی‌های آسیایی هانگژو و سرمربیان‌شان اظهار داشت: اساسا این موضوع در کمیته ملی المپیک و هیات اجرایی کمیته مورد بررسی قرار خواهد گرفت، چون سیستم وزارت ورزش و بحث اهدای پاداش آن موردی جداست و کمیته ملی المپیک در این رابطه مستقل عمل می‌کند.

وی افزود: قرار است در این رابطه پیشنهادها مطرح شود و در نهایت تصمیم‌گیری نهایی انجام شود. بحث پاداش پای سکو مهم است چرا که برای ورزشکار و کادرفنی باعث ایجاد انگیزه می‌شود علاوه بر آن هر چقدر مدال طلای بیشتری به دست بیاید جایگاه کاروان ایران هم در رده بندی بهتر خواهد بود.

عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک ادامه داد: پیشنهاد اولیه ما ۲۰ هزار دلار برای مدال طلا و ۲۰ هزار دلار برای کادرفنی خواهد بود که در مجموع برای مدال طلا می‌شود ۴۰ هزار دلار که رقم خیلی بزرگی نیست. البته این فقط بحث پاداش مستقیم است و بحث پشتیبانی و کمک‌های مالی مربوط به این موضوع هم وجود دارد. قطعا اگر ما بتوانیم ۲۰ مدال طلا در هانگژو دریافت کنیم پاداش مستقیم طلا می‌شود  ۸۰۰ هزار دلار که معادل آن می‌شود ۴۰ میلیارد تومان که این عدد هم در بودجه ۸۱۰ میلیارد کمیته ملی المپیک رقم خیلی زیادی نخواهد بود.

عزیزی در پایان گفت: برای مدال نقره ۸ هزار دلار و برای برنز هم ۵ هزار دلار را پیشنهاد خواهیم داد. برای مدال طلای المپیک پاریس هم ۱۰۰ هزار دلار پیشنهاد شده است.

منبع :خبرگزاری برنا

  • منبع خبر : خبرگزاري برنا