از جمله اتفاقات مهم در نیمه نخست دیدار تیم‌های پرسپولیس و النصر عربستان صحنه خطای شدید بازیکن تیم میزبان روی میلاد سرلک بود. بازیکن تیم النصر با استوک ضربه محکمی روی ساق پای میلاد سرلک زد که باعث شد این بازیکن به شدت نسبت به این ضربه احساس درد کرده و از شدت آن به […]

- کلاس درس اخلاق ابرستاره پرتغالی؛ عیادت سرپایی رونالدو از سرلک

از جمله اتفاقات مهم در نیمه نخست دیدار تیم‌های پرسپولیس و النصر عربستان صحنه خطای شدید بازیکن تیم میزبان روی میلاد سرلک بود.

بازیکن تیم النصر با استوک ضربه محکمی روی ساق پای میلاد سرلک زد که باعث شد این بازیکن به شدت نسبت به این ضربه احساس درد کرده و از شدت آن به خودش بپیچد.

درست درست در لحظاتی که داور مسابقه مشغول تصمیم گیری و بیرون آوردن کارت قرمز از جیبش برای اخراج بازیکن النصر بود کریستیانو رونالدو کاپیتان تیم عربستانی به جای دفاع از هم تیمی خطاکارش به سراغ میلاد سرلک رفت و جویای احوال او شد.

در این صحنه رونالدو دستی به سر میلاد سرلک کشید و درباره وضعیت ساق پایش با او حرف زد و بعد از اینکه از سلامت بازیکن تیم پرسپولیس مطمئن شد به سراغ داور رفت و به دفاع از همتیمی‌اش که اخراج شده بود پرداخت.

رفتار زیبا و جوانمردانه رونالدو در حالی بود که تقریباً همه بازیکنان تیم النصر و حتی نیمکت نشینان این تیم مشغول جر و بحث با داور بودند و از او می‌خواستند تا نسبت به تصمیم خود تجدید نظر کرده و کارت قرمزش را پس بگیرد.

منبع: خبـر ورزشی