عقیلی: سپاهان شانس اول قهرمانی در لیگ برتر است
عقیلی: سپاهان شانس اول قهرمانی در لیگ برتر است

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، هادی عقیلی در حاشیه مسابقه سپاهان و نیروی هوایی عراق اظهار داشت: بازی دشواری است امیدوارم سپاهان پیروز شود و مردم اصفهان را خوشحال کنند. سپاهان در لیگ برتر خودمان شانس اول قهرمانی است. در لیگ قهرمانان هم شرایط به گونه‌ای رقم خورد که این بازی بسیار حساس شده است. […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، هادی عقیلی در حاشیه مسابقه سپاهان و نیروی هوایی عراق اظهار داشت: بازی دشواری است امیدوارم سپاهان پیروز شود و مردم اصفهان را خوشحال کنند. سپاهان در لیگ برتر خودمان شانس اول قهرمانی است. در لیگ قهرمانان هم شرایط به گونه‌ای رقم خورد که این بازی بسیار حساس شده است. اگر آن مشکلات برای سپاهان پیش نمی‌آمد تکلیفش برای صعود مشخص بود.

وی در مورد اینکه سپاهان با توجه به هزینه‌ تیم‌های عربستانی شانسی برای قهرمانی در آسیا دارد یا نه، گفت: تیم‌های ایرانی چیزی کمتر از تیم‌های دیگر ندارند. وقتی به این نقطه می‌رسیم می‌گوییم آن تیم چندین میلیون دلار ارزش دارد اما اینگونه نیست. قرار است چون بازیکن گران می‌خرند آن بازیکن گران تعیین کننده همه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باشد. در گذشته هم تیم‌های عربی زیاد هزینه می‌کردند اما تیم‌های کره‌ای و ژاپنی قهرمان می‌شدند. یک فصل سپاهان حتی السد را شکست داد اما روی اشتباهات اداری سپاهان حذف شد و همان تیم السد قهرمان شد. 

دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد اینکه فکر می‌کنید آن تیم می‌توانست قهرمان آسیا شود، گفت: بی‌شک. 

مربی سابق گل‌گهر سیرجان در مورد اظهارات سعید دقیقی علیه سرمربی گل‌گهر عنوان کرد: من چیزی نشینده‌ام! 

وی در مورد  اینکه آیا نسل جدید مربیان ایرانی توانسته‌اند خوب عمل کنند، گفت: باید ببینید چند نفر از مربیان نسل جدید وارد شده‌اند که بخواهیم در موردش صحبت کنیم. تعدادشان بالا نیست و نمی‌شود در موردش صحبت کرد. 

عقیلی در مورد اینکه مافیایی در فوتبال وجود دارد یا نه، اظهار داشت: بهتر است در این زمینه صحبت نکنیم چون تأثیری ندارد.

وی در مورد اینکه نظرش در مورد خط دفاع تیم ملی چیست، عنوان کرد: دفاع فقط این نیست که یک خط از تیم را در نظر بگیریم. دفاع تیمی است. اکنون هم یکسری بازیکنان خیلی خوب در خط دفاع تیم ملی وجود دارد. هم شجاع و هم کنعانی‌زادگان خوب بازی می‌کنند. انتقادی هم اگر قرار است باشد نباید فردی باشد باید کلی انجام شود. با یکی دو بازی نباید به تیم ملی اینقدر انتقاد شود.

پایان پیام/





منبع: فارس