تنها راه نجات این ستاره خبرساز فوتبال ایران انجام مصاحبه است!
تنها راه نجات این ستاره خبرساز فوتبال ایران انجام مصاحبه است!

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، احمد نوراللهی به عنوان یکی از بی حاشیه‌ترین فوتبالیست‌های سال‌های اخیر فوتبال ایران ناگهان با ماجرایی روبرو شد که وی را تا مدت زمان نامعلوم از تیم ملی دور کرد. این بازیکن که پس از اطلاع یافتن از عدم حضورش در فهرست بازی با هنگ کنگ حاضر نشده بود از روی […]

- تنها راه نجات این ستاره خبرساز فوتبال ایران انجام مصاحبه است!

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، احمد نوراللهی به عنوان یکی از بی حاشیه‌ترین فوتبالیست‌های سال‌های اخیر فوتبال ایران ناگهان با ماجرایی روبرو شد که وی را تا مدت زمان نامعلوم از تیم ملی دور کرد.

این بازیکن که پس از اطلاع یافتن از عدم حضورش در فهرست بازی با هنگ کنگ حاضر نشده بود از روی سکو‌ها بازی را تماشا کند مورد غضب امیر قلعه نویی قرار گرفت و مسافر ازبکستان نشد.

طی روز‌های اخیر برخی بازیکنان تیم ملی سعی کرده بودند تا طی صحبت‌هایی با امیر قلعه نویی مقدمات بازگشت احمد را فراهم کنند، اما سرمربی تیم راضی نشد و تا نوراللهی در بلاتکلیف‌ترین حالت ممکن قرار بگیرد.

در شرایطی که تیم ملی در جام ملت‌های آسیا به بازیکنی با چنین قابلیت‌هایی نیاز دارد، اما شناخت جامعه فوتبال از امیر قلعه نویی حکایت از آن دارد که وی بر چنین مسایلی چشم نمی‌بندد، اما این به معنای بسته شدن پرونده نوراللهی نیست و شاید راه باریکه‌ای برای بازگشت وی وجود داشته باشد.

آنگونه که خبر دار شده ایم، سکوت نوراللهی نسبت به این ماجرا به مذاق سرمربی تیم ملی خوش نیامده و این استنباط را دارد که بازیکن مغضوب از کار خود پشیمان نیست و اشتباهش را نپذیرفته است.

در همین حال به نظر می‌رسد که تنها راه بازگشت نوراللهی به تیم ملی انجام مصاحبه و ابراز پشیمانی از رفتار عجیبش است؛ کاری که مشخص نیست انجامش دهد یا خیر.

طی روز‌های گذشته برخی از اعضای تیم ملی منتظر چنین واکنشی از سوی این بازیکن بودند تا با استفاده از آن بتوانند قلعه نویی را به بخشش این بازیکن ترغیب کنند و به نظر می‌رسد اگر وی چنین نکند، پرونده اش حداقل تا زمانی که قلعه نویی سرمربی تیم ملی باشد بسته بماند.

منبع: اطلاعات انلاین