نیازمند: رقیب پرسپولیس در آسیا شدیم
نیازمند: رقیب پرسپولیس در آسیا شدیم

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، پیام نیازمند بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل نیرو هوایی عراق در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود. نیروی هوایی تیم خوبی است. بازی قبلی هم الاتحاد را برده بود. دو سه بازیکن کلیدی داشتند که کنترل آنها سخت بود که بازیکنان ما غیرت کردند و ۵۰ […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، پیام نیازمند بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل نیرو هوایی عراق در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود. نیروی هوایی تیم خوبی است. بازی قبلی هم الاتحاد را برده بود. دو سه بازیکن کلیدی داشتند که کنترل آنها سخت بود که بازیکنان ما غیرت کردند و ۵۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردیم. در دقایق آخر هم ۹ نفره شدیم اما منظم و با سازماندهی خوب دفاع کردیم. فکر می‌کنم حدود ۱۰ هزار تماشاگر به ورزشگاه آمدند که ۴۰۰-۵۰۰ کیلومتر در راه بودند و خدا را شکر که خوشحال به خانه‌های‌شان برگشتند. من هم خوشحالم که توانستم به تیم کمک کنم. ان‌شاءالله هفته بعد با صعود به مرحله بعد خوشحالی‌مان دو چندان شود.

نیازمند در مورد اینکه رضائیان گفته از باشگاه دل‌خور است آیا اطلاعی دارد یا نه گفت:‌ از باشگاه سؤال کنید من در جریان نیستم.

وی در مورد کسر امتیاز و گرفتن میزبانی از سپاهان عنوان کرد: چندین و چند ماه است که این مسائل  وجود دارد. در مقطعی تمرکز تیم ما واقعاً از بقین رفت. منتظریم که حق واقعی‌مان که برایش زحمت کشیده‌ایم برگردانده شود و این مسائل حل شود.

دروازه‌بان سپاهان در مورد دفاع کردن سپاهان گفت: طبیعی بود که تیم ما عقب نشسته بود و لایه‌های دفاعی ما باز شده بود.

نیازمند در مورد تساوی پرسپولیس مقابل النصر و پیروزی سپاهان مقابل نیروی هوایی اظهار داشت: نشان دادیم که با استعداد هستیم و تیم‌های ایرانی حرف‌های بزرگی می‌توانند بزنند. البته عربستان نگاه دور برد دارد و هزینه‌های زیادی در فوتبال می‌کند. البته امسال برای صعود از گروه‌ها ما هم به نوعی رقیب پرسپولیس هستیم. اما امیدوارم همه تیم‌های ایرانی سربلند باشند.

پایان پیام/





منبع: فارس