احمدزاده: یک لحظه سایه اسدی را دیدم و از رضاییان عذرخواهی می‌کنم
احمدزاده: یک لحظه سایه اسدی را دیدم و از رضاییان عذرخواهی می‌کنم

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، فرشاد احمدزاده درمورد برتری یک بر صفر سپاهان مقابل نیروی هوایی عراق، اظهار داشت: ابتدا از طرفدارانی که این همه راه از اصفهان آمدند و ما را تشویق کردند، تشکر می‌کنم. دم‌شان گرم که خیلی انرژی گذاشتند و خدا را شکر توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم. به صعود نزدیک‌تر شدیم. […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، فرشاد احمدزاده درمورد برتری یک بر صفر سپاهان مقابل نیروی هوایی عراق، اظهار داشت: ابتدا از طرفدارانی که این همه راه از اصفهان آمدند و ما را تشویق کردند، تشکر می‌کنم. دم‌شان گرم که خیلی انرژی گذاشتند و خدا را شکر توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم. به صعود نزدیک‌تر شدیم.

وی درخصوص ۹ نفره شدن سپاهان در این بازی، گفت: شرایط بازی خیلی سخت شد اما وقتی هدف اول شما تیم بودن است، همه می‌خواهید برنده شوید. پس از اخراج حسین‌نژاد تمام تلاش خود را کردیم اما در ادامه هادی محمدی اخراج شد که بازهم بچه‌ها تمرکز داشتند تا بتوانیم ۳ امتیاز را بگیریم.

گلزن سپاهان درخصوص اینکه آیا در صحنه گل می دانست در آفساید قرار ندارد، توضیح داد: ابتدا مطمئن بودم که در آفساید نیستم اما بعدش مقداری ترسیدم! همین جا از رامین رضاییان معذرت می‌خواهم اما یک لحظه سایه رضا اسدی را دیدم و تصور کردم دفاع حریف به سمت دروازه می‌آید. دست رامین هم درد نکند که از من تشکر کرد.

احمدزاده درمورد اینکه با توجه به آمادگی‌اش آیا به حضور در تیم ملی فکر می‌کند، گفت: به نظر قلعه‌نویی احترام می‌گذارم. وقتی بحث ملی است، باید به پیراهن ملی احترام بگذارید. همه بازیکنانش دوستان من و شایسته‌ترین هستند. حرف زدن درمورد تیم ملی اصلا درست نیست. امیدوارم با یک همدلی خوب در جام ملت‌ها بهترین نتیجه را بگیریم.

وی درمورد شرایط برابر پرسپولیس و سپاهان برای صعود، توضیح داد: پا هر ۲ ایرانی هستیم و رنگ‌ها فرقی ندارد. ان‌شاءالله هر ۲ تیم از گروه خود صعود کنند تا در مراحل بالاتر یک بازی جذاب با هم انجام بدهیم.

پایان پیام/





منبع: فارس