به گزارش خبرنگار مهر، یاسر رهبردین عصر دوشنبه در جلسه بررسی مشکلات تعاونی‌های مسکن آذربایجان غربی اظهار کرد: با رفع مشکل ١٨ هزار ۵۹۹ قطعه زمین تعاونی‌های مسکن استان، این اراضی که به مردم واگذار شده بود پس از ٣٠سال در آستانه صدور سند قرار گرفتند. وی ادامه داد: پس از سفر سال قبل رئیس […]

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر رهبردین عصر دوشنبه در جلسه بررسی مشکلات تعاونی‌های مسکن آذربایجان غربی اظهار کرد: با رفع مشکل ١٨ هزار ۵۹۹ قطعه زمین تعاونی‌های مسکن استان، این اراضی که به مردم واگذار شده بود پس از ٣٠سال در آستانه صدور سند قرار گرفتند.

وی ادامه داد: پس از سفر سال قبل رئیس جمهور به ارومیه رفع مشکل ۱۸ هزار و ۵۰۰ قطعه زمین به عنوان یک مطالبه مردمی به تصویب رسید که به همت استاندار آذربایجان غربی مشکل همه زمین‌ها رفع و در آستانه صدور سند قرار گرفتند.

معاون امور هماهنگی عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: با رفع مشکل این زمین‌ها جمعیتی بیش از ۷۵ هزار نفر می‌توانند صاحب مسکن شوند و مهمترین نیاز زندگی این خانواده‌ها برطرف شود.

وی افزود: ۱۸ هزار و ۵۹۹ قطعه زمین متعلق به شرکت‌های تعاونی ۱۱ گانه شهرک گلمان و شرکت تعاونی کوثر ارومیه، شرکت تعاونی مسکن کارکنان ارتش در فرودگاه متروکه خوی، شرکت تعاونی مسکن نقده و مهاباد است که بزودی مردم می‌توانند ساخت و ساز خانه‌هایشان را آغاز کنند.

معاون امور هماهنگی عمرانی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه سند این زمین‌ها در حال صدور است گفت: با آغاز ساخت این تعداد واحد مسکونی تحولی در اشتغال و اقتصاد شهرداری‌ها و بخش صنعت ساختمان سازی استان اتفاق خواهد افتاد.

در پایان این جلسه لوح تقدیر امیر امان الهی فرمانده قرارگاه شمال غرب ارتش جمهوری اسلامی برای رفع مشکل مسکن کارکنان ارتش در خوی به رهبر دین اهدا شد.

منبع: مـهر