جدال حساس پرسپولیس و النصر برنده نداشت و در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا النصر به عنوان تیم نخست راهی دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا شود. در دقیقه ۱۷ این بازی، علی لاجامی بازیکن النصر به خاطر خطای شدید روی بازیکن پرسپولیس با کارت قرمز مستقیم داور چینی از بازی […]

- انتقاد تند اسطوره النصری‌ها؛ حرکت او احمقانه بود

جدال حساس پرسپولیس و النصر برنده نداشت و در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا النصر به عنوان تیم نخست راهی دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا شود.

در دقیقه ۱۷ این بازی، علی لاجامی بازیکن النصر به خاطر خطای شدید روی بازیکن پرسپولیس با کارت قرمز مستقیم داور چینی از بازی اخراج شد و النصر ۱۰ نفره شد.

یوسف خمیس، اسطوره النصری‌ها در میانه میدان، به انتقاد از رفتار لاجامی پرداخت و آن را احمقانه توصیف کرد.

او گفت: لاجامی در حالی کارت قرمز گرفت که توپ در میانه میدان بود و اصلا نیازی به چنین برخوردی نبود. حرکت او احمقانه بود. این برای نخستین بار نیست که او تیم را در شرایط سختی قرار می‌دهد. پیش از این هم او در بازی برابر الهلال در لیگ قهرمانان آسیا چنین حرکتی را انجام داد و باعث شکست تیمش شد.

النصر با وجود تساوی در این بازی ۱۳ امتیازی شد و به عنوان تیم نخست گروه، صعودش را به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا قطعی کرد، این در حالی است که پرسپولیس ۸ امتیازی شد و برای صعود باید در بازی بعدی خود برابر الدحیل به پیروزی برسد.

منبع: خبـر ورزشی