خوشحالی رونالدو بعد از تساوی النصر مقابل پرسپولیس
خوشحالی رونالدو بعد از تساوی النصر مقابل پرسپولیس

به گزارش زیرنویس، کریستیانو رونالدو با وجود تساوی بدون گل تیمش مقابل پرسپولیس در روز دوشنبه لیگ قهرمانان آسیا از موفقیت النصر خوشحال شد. یاران رونالدو با وجود دریافت پنالتی زودهنگام با به زمین افتادن ستاره پرتغالی در محوطه جریمه، در زمین خود به تساوی بدون گل دست یافتند. این بازیکن ۳۸ ساله به داور […]

به گزارش زیرنویس، کریستیانو رونالدو با وجود تساوی بدون گل تیمش مقابل پرسپولیس در روز دوشنبه لیگ قهرمانان آسیا از موفقیت النصر خوشحال شد.

یاران رونالدو با وجود دریافت پنالتی زودهنگام با به زمین افتادن ستاره پرتغالی در محوطه جریمه، در زمین خود به تساوی بدون گل دست یافتند. این بازیکن ۳۸ ساله به داور گفت که خطایی روی او صورت نگرفته است و پس از بررسی VAR این تصمیم لغو شد.

تیم النصر با وجود اینکه فقط یک امتیاز از بازی گرفت، رونالدو در صفحه شخصی خود از بازی انجام شده ابراز خوشحالی کرد. او در صفحه خود نوشت: خوشحالم که در گروه خود اول شدیم و ۲۰ بازی بدون شکست به دست آوردیم. کار تیمی عالی.

تساوی برای صعود النصر به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا کافی بود. آنها در صدر گروه قرار دارند و پرسپولیس نیز در جایگاه دوم است.

پایان پیام/





منبع: فارس