به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ علی رغم انتظار‌ها چندان جذاب دنبال نشد علی‌الخصوص برای نمایندگان ایران که ۲ بازی کم گل و نه چندان جذاب را به نمایش گذاشتند، هرچند در نهایت نتایج باب میل سپاهان و پرسپولیس شد. در ادامه رقابت‌های هفته پنجم لیگ قهرمانان […]

- تشریفاتی، اما حیثیتی/ شاگردان رحمتی به دنبال خداحافظی پایان خوش آسیایی

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ علی رغم انتظار‌ها چندان جذاب دنبال نشد علی‌الخصوص برای نمایندگان ایران که ۲ بازی کم گل و نه چندان جذاب را به نمایش گذاشتند، هرچند در نهایت نتایج باب میل سپاهان و پرسپولیس شد.

در ادامه رقابت‌های هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا، شب گذشته ۲ نماینده فوتبال ایران مقابل حریفانشان قرار گرفتند؛ سپاهان در ورزشگاه آزادی موفق شد با وجود ۲ بازیکن اخراجی به سختی با نتیجه یک بر صفر از سد نیروی هوایی عراق بگذرد و با شکست این تیم مسیر صعودش را هموارتر کنند.

پرسپولیس نیز همچنان روی ریل بی‌میلی برای پیروزی و گلزنی پیش می‌رود و شب گذشته علی‌رغم اینکه النصر ۸۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کرد نتوانست توپی را از خط دروازه حریف رد کند و این بازی نیز با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

با این شرایط سپاهان اکنون ۱۰ امتیازی و پرسپولیس ۸ امتیازی است و همه چیز برای سرخ پوشان به دیدار آخر مقابل الدوحیل بستگی خواهد داشت. در ادامه مروری خواهیم داشت به ادامه رقابت‌های هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا:

نساجی – مومبای سیتی؛ جدالی تشریفاتی در کابوسی به نام ورزشگاه آزادی

در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، امشب از ساعت ۱۹:۳۰ نساجی در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم فوتبال مومبای سیتی خواهد بود. ۷۰ روز از آخرین برد تیم محبوب قائمشهری می‌گذرد و نساجی امیدوار است همانطور که در بازی رفت توانست نماینده هند را در خانه شکست دهد، در بازی برگشت هم از سد این تیم بگذرد.

نساجی و مومبای باتوجه به نتایجی که در ۴ مسابقه قبلی خود کسب کرده‌اند عملاً از گردونه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا کنار رفته‌اند و فقط برای تعیین جایگاه بهتر و به نوعی اعاده حیثیت در این دیدار تشریفاتی به مصاف هم می‌روند.

تشریفاتی، اما حیثیتی/ شاگردان رحمتی به دنبال خداحافظی پایان خوش آسیایی

آخرین باری که نساجی در ورزشگاه آزادی، به عنوان تیم برنده از زمین خارج شده مربوط به فینال دو فصل قبل جام حذفی است. این تیم در ۵ بازی آخرش در این ورزشگاه، فقط شکست خورده و باید دید فردا این طلسم شکسته خواهد شد یا نه. نساجی در بازی قبلی خود ۲ بر یک مغلوب ذوب آهن شد و بمبئی هم در آخرین جدال خود ۲ بر صفر مغلوب الهلال شد. در لیگ قهرمانان آسیا هم نساجی با نتیجه ۳ بر یک از نوبهار شکست خورد.

تیم فوتبال نساجی در ۸ بازی اخیر خود هرگز برد نداشته است و همچنین طی این ۸ بازی نیز هرگز موفق به ثبت کلین شین نشده‌اند؛ این در حالی است که مومبای سیتی نیز در ۴ دیدار اخیر خود تنها یک برد داشته و در ۱۰ دیدار اخیرش هرگز موفق به ثبت کلین شیت نشده است. نساجی با ۳ امتیاز در رده سوم گروه D قرار دارد و بمبئی بدون امتیاز در قعر گروه است.

با این حال ۲ تیم برای کسب جایگاهی بهتر مقابل هم قرار خواهند گرفت و باید منتظر ماند و دید شاگردان رحمتی چه عملکردی در این بازی از خود نشان خواهند داد و اینکه آیا می‌توانند باز هم تیم مومبای سیتی را شکست دهند؟

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا