بانوی قهرمان کشتی آلیش: به عشق نشاندن خنده بر لبان رهبرمان کسب افتخار می‌کنیم
بانوی قهرمان کشتی آلیش: به عشق نشاندن خنده بر لبان رهبرمان کسب افتخار می‌کنیم

به گزارش زیرنویس از ساری، سپیده بابایی قهرمان کشتی آلیش کشورمان که با اهدای مدال قهرمانی‌اش به خانواده شهید تهرانی‌مقدم نشان داد که بانویی انقلابی در عرصه ورزش است، در گفت‌وگو با خبرنگار زیرنویس در مازندران درباره حس و حالش از دیدار با رهبر اظهار کرد: من دفعه دومی بود که به دیدار و زیارت […]

به گزارش زیرنویس از ساری، سپیده بابایی قهرمان کشتی آلیش کشورمان که با اهدای مدال قهرمانی‌اش به خانواده شهید تهرانی‌مقدم نشان داد که بانویی انقلابی در عرصه ورزش است، در گفت‌وگو با خبرنگار زیرنویس در مازندران درباره حس و حالش از دیدار با رهبر اظهار کرد: من دفعه دومی بود که به دیدار و زیارت آقا می‌رفتم ولی هر دو بار بین مردم بودم و سعادت نشد رهبر را از نزدیک ببینم و با ایشان هم کلام بشم.

او یکی از آرزوهایش را این‌گونه بیان کرد: «انشالله عمری باقی بماند تا بتوانم رهبر را از نزدیک ببینم و با ایشان چند دقیقه‌ای هم کلام بشوم.»

این بانوی قهرمان ادامه داد: «از اینکه آقا را دیدم خیلی خیلی خوشحالم، متانت ایشان و آن صورت نورانی ایشان همیشه در ذهن من می‌ماند و لبخند آقا به آدم آرامش میدهد و من صبر و استقامت را از رهبری یاد گرفتم و همیشه سرلوحه زندگی من است.»

بابایی با بیان اینکه آقا حکم پدر برای ملت ایران به ویژه ورزشکاران دارد، ادامه داد: ما اگر تلاش می‌کنیم و اگر افتخاری نصیب خودمان می‌شود به عشق این است که خنده به لب‌های رهبر بیاوریم، انشالله که این مدال‌آوری‌ها ادامه داشته باشد و قطعا دیدار با بزرگ مملکت، رهبر عزیزمان، هم در عملکردمان و هم در زندگی‌ ما می‌تواند تاثیر بزرگی داشته باشد.

این بانوی قهرمان که اخیرا مدالش را هم تقدیم شهدا کرده، اظهار کرد: من از بدو ورودم به ورزش با مخالفت‌های زیادی مواجه بودم. از همان ابتدا توکلم به خدا و ائمه و شهدا بوده و خدا را شاکرم که همیشه در خانه‌شان به روی من باز بوده و هر زمان توسل کردم نه نشنیدم. همیشه جوابگو من بودند؛ «تنها کسانی که همیشه پشت من بودند و حمایتم کردند، خداوند، شهدا و ائمه بودند.»

بابایی افزود: «این حرف در حد شعار نیست و یا اینکه بخواهیم تظاهر کنم، نه! من پدر و مادرم را در جوانی از دست دادم و با یکسری آرزوها زندگی کردم اما دست خالی!» خواست خدا بود و نگاه و کمک ائمه که خدا را شاکرم که نگاه‌شان بدرقه راه من بوده تا توانستم یک مقدار ناچیز مفید باشم برای جامعه و کشور و مردم عزیز!»

این بانوی قهرمان ادامه داد: «گفتن اسم ائمه یک انرژی خاصی به آدم می‌دهد و یک قدرت چند برابر! خود من وقتی فنی را اجرا می‌کنم اسم «علی» را صدا می‌کنم.»

بابایی افزود: وقتی در حال اجرای فن هستم و به مشکل می‌خورم وقتی اسم امام «علی» را به زبان می‌آورم همه می‌دانند که من قرار است یک فنی را اجرا کنم. ناخودآگاه این اسم به زبان من افتاده و حالا در مسابقات ورد زبانم شده است. این ذکر یک انرژی مضاعف به من می‌دهد.
 

- بانوی قهرمان کشتی آلیش: به عشق نشاندن خنده بر لبان رهبرمان کسب افتخار می‌کنیم

 

این بانوی قهرمان در پایان بیان کرد: برای همه مردم عزیز کشورم و همه مسؤولان آرزوی سلامتی دارم. انشالله که خواسته‌های ورزشکاران هم مرتفع شود و مشکلاتی مثل مسکن و کار ورزشکاران برطرف شود که شاید کوچک‌ترین خواسته یک ورزشکار است چون تمام دغدغه زندگی قهرمانان ورزش است. کسی که ورزش حرفه‌ای می‌کند نمی‌تواند دنبال شغل مناسب برود چون اگر بخواهیم کار کنیم فرصت دنبال کردن ورزش حرفه‌ای را از دست می‌دهیم؛ این وظیفه مسؤولان است که حداقل امکانات را برای ورزشکاران فراهم کنند.

پایان پیام/۸۶۰۵۹/م





منبع: فارس