گئورگی گولسیانی پس از بازی با النصر اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود. با توجه به اینکه سه تیم رده دومی به مرحله حذفی صعود می‌کنند، پیروزی در این مسابقه برای ما بسیار مهم بود و به امتیازات این مسابقه نیاز داشتیم. با این حال در عربستان مقابل بازیکنانی چون رونالدو و بروزوویچ بازی می‌کردیم. […]

- شگفت‌زدگی مدافع پرسپولیس از ورزشگاه النصر/ کاری که عربستان برای فوتبال کرده فوق‌العاده است

گئورگی گولسیانی پس از بازی با النصر اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود. با توجه به اینکه سه تیم رده دومی به مرحله حذفی صعود می‌کنند، پیروزی در این مسابقه برای ما بسیار مهم بود و به امتیازات این مسابقه نیاز داشتیم. با این حال در عربستان مقابل بازیکنانی چون رونالدو و بروزوویچ بازی می‌کردیم.

وی ادامه داد: از کاری که عربستان با فوتبال کرد، قدردانی می‌کنم. فضایی فوق‌العاده بر ورزشگاه حاکم بود و تجربه‌ای عالی از بازی در این فضا به دست آوردیم. فکر می‌کنم بازی را به‌خوبی سازماندهی کردیم و موقعیت‌های گلزنی خوبی داشتیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اخراج زودهنگام علی لاجامی گفت: پس از اخراج بازیکن حریف، النصر کار سخت‌تری داشت و کار ما آسان‌تر شد. با این وجود می‌توانستیم بهتر بازی کنیم و اگر این اتفاق می‌افتاد، برنده بازی می‌شدیم.

منبع: خبـر ورزشی