پیش‌بینی ترکیب بارسا و بازگشت ۳ بازیکن مقابل پورتو
پیش‌بینی ترکیب بارسا و بازگشت ۳ بازیکن مقابل پورتو

به گزارش زیرنویس، ژائو فلیکس، رافینیا و رونالد آرائوخو در دیدار روز سه‌شنبه بارسلونا مقابل پورتو به ترکیب اصلی بازخواهند گشت. بارسلونا با استقبال از پورتو در سه‌شنبه شب، به دنبال بازگشت به مسیرهای پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا و رسیدن به مرحله بعدی است.  ژاوی هرناندز یک تیم تقریباً قدرتمند را پیش از آخرین […]

به گزارش زیرنویس، ژائو فلیکس، رافینیا و رونالد آرائوخو در دیدار روز سه‌شنبه بارسلونا مقابل پورتو به ترکیب اصلی بازخواهند گشت. بارسلونا با استقبال از پورتو در سه‌شنبه شب، به دنبال بازگشت به مسیرهای پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا و رسیدن به مرحله بعدی است. 

ژاوی هرناندز یک تیم تقریباً قدرتمند را پیش از آخرین بازی تیمش در اختیار دارد. سرجی روبرتو از مصدومیت ساق پا بهبود یافته و باید برای بازی در دسترس باشد. گاوی تنها غایب طولانی مدت کاتالان‌ها به دلیل آسیب‌دیدگی است.

تراشتگن دروازه‌بان آلمانی بارسا نیز با مصدومیت از ناحیه کمر مواجه هست و نتوانسته در تمرینات این تیم شرکت کند. وی در دیدار امشب آبی اناری‌ها مقابل پورتو غایب خواهد بود. 

رسانه‌های اسپانیا ترکیب بارسلونا مقابل پورتو را پیش‌بینی کردند که نام گوندوغان و لواندوفسکی هم به چشم می‌خورد. 

ترکیب به شرح زیر است: پنیا، کانسلو، آرائوخو، ژول کونده، آلخاندرو بالده، گوندوغان، دِ یونگ، پدری، رافینیا، لواندوفسکی، فلیکس.

پایان پیام/





منبع: فارس