واکنش رئیس پیشین فدراسیون ناشنوایان به پوشش بانوان خارجی
واکنش رئیس پیشین فدراسیون ناشنوایان به پوشش بانوان خارجی

اولین دوره مسابقات قهرمانی دوومیدانی ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه در دو بخش آقایان و بانوان ناشنوا روز‌های ۵ و ۶ آذر در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد که انتشار تصاویری از بانوان خارجی که پوشش نامناسبی داشتند، باعث برکناری رئیس فدراسیون شد. به دنبال این اتفاق مهران تیشه گران با انتشار پیامی به این […]

- واکنش رئیس پیشین فدراسیون ناشنوایان به پوشش بانوان خارجی

اولین دوره مسابقات قهرمانی دوومیدانی ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه در دو بخش آقایان و بانوان ناشنوا روز‌های ۵ و ۶ آذر در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد که انتشار تصاویری از بانوان خارجی که پوشش نامناسبی داشتند، باعث برکناری رئیس فدراسیون شد.

به دنبال این اتفاق مهران تیشه گران با انتشار پیامی به این موضوع واکنش نشان داد. در پیام رئیس پیشین فدراسیون ناشنوایان آمده است:

«با عرض ادب و احترام خدمت مردم شریف وجامعه معزز ورزش

در پی انتشار حاشیه‌هایی پیرامون مسابقات دو ومیدانی آسیایی و اقیانوسیه در کشورمان، به استحضار می‌رساند دومین روز این رویداد در حالی در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار شد که تمامی قوانین به میهمانان اعلام و در طول برگزاری تمام اصول اسلامی و شعائر دینی رعایت شده است.

برهمین مبنا، شایعات مطرح شده در برخی از خبرگزاری‌های داخلی در خصوص نوع پوشش ورزشکاران زن و حضور مردان در این رویداد را کاملا مردود دانسته و بیان می‌دارد این فدراسیون با تبعیت کامل از قوانین جمهوری اسلامی ایران این مسابقات را تاکنون میزبانی کرده است.

مسئولان این فدراسیون ضمن اعلام مراتب قدرشناسی از ملت شریف و شهید پرور کشور به خاطر توجه ویژه شان به این رویداد تاکید می‌دارد حفظ ارزش‌ها و شعائر و رعایت اصول دینی و اسلامی سرلوحه تمامی امور این فدراسیون است و لحظه‌ای از آن تخطی نخواهد کرد و چنانچه مسأله‌ای باعث تکدر خاطر ملت شریف ایران شده است، عذرخواهی از شما عزیزان را برخورد واجب می‌دانیم و در برابر عظمت شما عزیزان سرتعظیم فرود می‌آوریم.

امید است بتوانیم با آنچه که درخور نام، شأن و شایستگی‌های ایران و ایرانی است این رویداد را برگزار کرده و زیبایی‌های ایران عزیز را برای میهمانان خارجی حاضر در این مسابقات به نمایش بگذاریم.»

باشگاه خبرنگاران