به گزارش زیرنویس از ریاست جمهوری ، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت مرحومه پروانه معصومی تصریح کرد: ضایعه درگذشت هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون کشورمان، مرحومه پروانه معصومی، موجب اندوه و تأثر خاطر گردید. رئیس جمهور افزود: این بازیگر مردمی و نام‌آشنا در عرصه فعالیت‌های هنری با رعایت اخلاق حرفه‌ای و ایفای […]

به گزارش زیرنویس از ریاست جمهوری ، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت مرحومه پروانه معصومی تصریح کرد: ضایعه درگذشت هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون کشورمان، مرحومه پروانه معصومی، موجب اندوه و تأثر خاطر گردید.

رئیس جمهور افزود: این بازیگر مردمی و نام‌آشنا در عرصه فعالیت‌های هنری با رعایت اخلاق حرفه‌ای و ایفای نقش‌های مؤثر و ارزشمند، نام خود را در تاریخ فرهنگ و هنر این مرز و بوم ماندگار کرد.

آیت الله رئیسی در این پیام تصریح کرد: اینجانب مصیبت وارده را به جامعه هنری، علاقه‌مندان و دوستداران و به‌ویژه خانواده آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت و مغفرت الهی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

 قالیباف درگذشت پروانه معصومی را تسلیت گفت

همچنین رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت پروانه معصومی بازیگر سینما و تلویزیون را تسلیت گفت.

به گزارش زیرنویس از خانه ملت ، متن پیام تسلیت محمدباقر قالیباف رئیس مجلس به شرح زیر است.

«بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

درگذشت هنرمند پیشکسوت و بازیگر توانمند سینما و تلویزیون، خانم پروانه معصومی موجب تأسف و تأثر گردید.

 این بانوی گرامی به‌عنوان چهره پرتلاش و بااخلاق در عرصه هنر و در رشته بازیگری طی سال‌ها با درخشش در آثار متعدد به ایفای نقش‌های ماندگار پرداختند که همین امر باعث برخوداری از محبوبیت و مقبولیت در بین مردم گردیده بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به جامعه هنری و سینمایی کشور، آشنایان و خانواده محترم، برای این مرحومه مغفوره رحمت و رضوان‌الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم. »

منبع خبر: رکنـا