کریستیانو رونالدو در جریان دیدار تیم‌های النصر و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا از داور درخواست کرد که تصمیم پنالتی را عوض کند و گفت که روی او خطا نشده است. در اوایل بازی، رونالدو به دنبال یک چالش در محوطه جریمه روی زمین افتاد و ما نینگ، داور چینی بلافاصله به نقطه پنالتی اشاره […]

- وقتی رونالدو به شکلی متفاوت نشان داد بهترین بازیکن تاریخ است!/ CR7 بااخلاق؛ مرد اول نبرد النصر – پرسپولیس

کریستیانو رونالدو در جریان دیدار تیم‌های النصر و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا از داور درخواست کرد که تصمیم پنالتی را عوض کند و گفت که روی او خطا نشده است.

در اوایل بازی، رونالدو به دنبال یک چالش در محوطه جریمه روی زمین افتاد و ما نینگ، داور چینی بلافاصله به نقطه پنالتی اشاره کرد. اما مهاجم با تصمیم داور مخالفت کرد و شروع به تکان دادن انگشت خود کرد تا نشان دهد که النصر نباید صاحب پنالتی شود. او به همراه چند بازیکن پرسپولیس در اعتراض به این تصمیم به داور نزدیک شد و این جمله را به زبان می‌آورد: «پنالتی نیست». سپس نینگ برای بررسی این حادثه به سراغ مانیتور کنار زمین رفت و در نهایت نظر خود را تغییر داد.

تصمیم پنالتی لغو شد و رونالدو به دلیل عملکردش مورد تحسین قرار گرفت. آنتونی هادسون، مربی باشگاه المرخیه در سایت بی‌این اسپورت گفت: «این صداقت بزرگی است و ما باید بیشتر از این صحنه‌ها ببینیم. یکی از دلایل او از رفتن به آنجا (عربستان سعودی) این است که می‌خواهد باعث پیشرفت همه چیز در سراسر لیگ شود. استاندارد فوتبال، کیفیت بازی‌ها، استادیوم‌ها و من فکر می‌کنم این یکی دیگر از زمینه‌هایی است که او می‌خواهد بهبود ببخشد.»

حرکت رونالدو باعث تحسین هواداران نیز شد. یکی از آنها نوشت: «به همین دلیل او بهترین بازیکن تاریخ است»، دیگری افزود: «اخلاق ورزشی باورنکردنی»، سومی نیز اضافه کرد: «چه مردی! این نوع ذهنیتی است که حساب او را از همه جدا می‌کند. رونالدو هم از نظر نگرش و هم از نظر شخصیت بهترین است. از شما برای نشان دادن صداقت و اخلاق متشکرم. شما GOAT واقعی هستید.» GOAT: بهترین بازیکن تاریخ.

بازی در نهایت با نتیجه ۰-۰ به پایان رسید و در دقیقه ۱۷ علی لجامی، مدافع النصر از زمین اخراج شد. النصر علیرغم افت امتیاز مقابل پرسپولیس با ۴ برد در ۵ بازی همچنان در صدر گروه خود باقی مانده و به مرحله حذفی راه یافته است. آنها همچنین در حال حاضر در رده دوم لیگ حرفه‌ای عربستان قرار دارند و تنها ۴ امتیاز کمتر از الهلال صدرنشین لیگ هستند.

رونالدو با ۱۵ گل در ۱۳ بازی بهترین گلزن لیگ است و الکساندر میتروویچ مهاجم سابق فولام تنها بازیکن دیگری است که با ۱۱ گل در ۱۲ بازی برای الهلال، تعداد گل‌هایش دو رقمی شده است.

بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت مصدومیت رونالدو مشخص شد/ بیرانوند کار دست تیم النصر داد؟

منبع: خبـر ورزشی