محمدمهدی سالاری در این پیام ضمن تقدیر از مجاهدت‌های نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: نیروی دریایی در طول تاریخ، نماد اقتدار میهن عزیزمان بوده و در سال‌های اخیر نیز با ایفای مأموریت‌های تاریخی و مهمی همچون گردش ۳۶۰ درجه به دور زمین نقش پیشرو در شکل‌گیری و ظهور اقتدار دریایی و پیشران […]

محمدمهدی سالاری در این پیام ضمن تقدیر از مجاهدت‌های نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: نیروی دریایی در طول تاریخ، نماد اقتدار میهن عزیزمان بوده و در سال‌های اخیر نیز با ایفای مأموریت‌های تاریخی و مهمی همچون گردش ۳۶۰ درجه به دور زمین نقش پیشرو در شکل‌گیری و ظهور اقتدار دریایی و پیشران صنعت و فناوری دریایی کشور را بر عهده داشته است.

در بخش دیگری از این پیام تبریک خطاب به امیر ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش آمده است: دبیرخانه شورایعالی صنایع دریایی کشور‌ اعلام آمادگی می‌نماید با بسیج همه‌ی ظرفیت‌های صنایع و کسب‌ و کارهای دریایی کشور در جهت اجرای فرامین فرماندهی معظم کل قوا و رشد و توسعه توانمندی‌های دریایی با نیروهای مسلح کشور بویژه نیروی راهبردی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همکاری نماید.

گفتنی است چندی پیش رهبر معظم انقلاب اسلامی با ابلاغ سیاست‌های کلی توسعه دریامحور فصل جدیدی در حیات و فعالیت این صنعت بزرگ در کشور را مورد تاکید قرار داده و همکاری حوزه نظامی دریایی و صنایع دریایی کشور دو بال موثر ارتقای این زیست‌بوم خواهد بود.

متن پیام دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی کشور به شرح زیر است:
شورای عالی صنایع دریایی کشور
و هو الذی سخر البحر
امیر دریادار ایرانی
فرمانده محترم نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران
با اهداء سلام و تحیات،
روز نیروی دریایی ارتش بر شما و تمامی دریادلان نیروی دریایی راهبردی ارتش همیشه سرفراز جمهوری اسلامی ایران مبارک باد. نیروی دریایی در طول تاریخ، نماد اقتدار میهن عزیزمان بوده و در سال‌های اخیر نیز با ایفای مأموریت‌های تاریخی و مهمی همچون گردش ۳۶۰ درجه به دور زمین نقش پیشرو در شکل‌گیری و ظهور اقتدار دریایی و پیشران صنعت و فناوری دریایی کشور را بر عهده داشته است. ابلاغ سیاست‌های کلی توسعه دریا محور توسط مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز ترسیم‌کننده‌ی افق‌های بزرگی است که با فضل الهی و با لبیک همه‌ی دریادلان به فرمان معظم له، نوید بخش شروع تمدن دریایی جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
ضمن آرزوی سلامتی و توفیقات روزافزون برای جنابعالی و کلیه پرسنل خدوم و جان بر کف نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، دبیرخانه شورایعالی صنایع دریایی کشور‌ اعلام آمادگی می‌نماید با بسیج همه‌ی ظرفیت‌های صنایع و کسب‌ و کارهای دریایی کشور در جهت اجرای فرامین فرماندهی معظم کل قوا و رشد و توسعه توانمندی‌های دریایی با نیروهای مسلح کشور بویژه نیروی راهبردی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همکاری نماید.

محمدمهدی سالاری
مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور دریایی و سرپرست دبیرخانه شورایعالی صنایع دریایی کشور

منبع: اطلاعات انلاین