به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس؛ سید عبدالحسین حسینی با اشاره به بارندگی ۵۵ میلیمتری در کمتراز نیم ساعت در شوش گفت: با توجه به وقوع بارندگی شدید در مدت زمان کوتاه، آبگرفتگی در بیشتر مناطق شهر رخ داد. وی افزود: وضعیت توپوگرافی شوش به گونه‌ای است که با بارندگی بالای ۳۰ تا ۴۰ میلیمتر، […]

- با وقوع بارندگی شدید در مدت زمان کوتاه، آبگرفتگی در بیشتر محلات شوش رخ داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس؛ سید عبدالحسین حسینی با اشاره به بارندگی ۵۵ میلیمتری در کمتراز نیم ساعت در شوش گفت: با توجه به وقوع بارندگی شدید در مدت زمان کوتاه، آبگرفتگی در بیشتر مناطق شهر رخ داد.

وی افزود: وضعیت توپوگرافی شوش به گونه‌ای است که با بارندگی بالای ۳۰ تا ۴۰ میلیمتر، حین بارندگی آبگرفتگی رخ می‌دهد اما بلافاصله بعد از قطع شدن بارندگی کلیه معابر شهر به حالت اولیه برمی‌گردند.

شهردار شوش با اشاره به تعطیلی مدارس در نوبت صبح به دلیل شرایط جوی و آبگرفتگی معابر، ادامه داد: از ساعت ۴:۳۰ بامداد هیچگونه آبگرفتگی در سطح شهر وجود نداشته است اما با توجه به حجم بالای آب و ورود گل و لای به مدارس، نیروهای ما در حال آماده کردن مدارس جهت استفاده هستند.

حسینی گفت: در برخی منازل که در بافت قدیمی شهر قرار دارند به دلیل اختلاف ارتفاع با خیابان، آب وارد منازل شده است اما اکنون دیگر در منازل مردم آب وجود ندارد.

شهردار شوش با بیان اینکه آبی که وارد منازل شده بود، در حد خیس شدن فرش بوده است و به گونه‌ای نیست که برای تخلیه آب نیاز به پمپ باشد، گفت: در حال حاضر مورد خاصی نداریم و شرایط شهر به حالت عادی برگشته است.

۴۶

منبع: خبـرآنلاین