به گزارش زیرنویس، سردار کارآگاه علی ولیپور گودرزی اظهار کرد: چندی قبل زن جوانی هراسان به اداره ۱۱ پلیس آگاهی مراجعه کرد و به کارآگاهان گفت، از همسرم جدا شدم و دادگاه به دلیل اینکه او مشکلات روحی و روانی دارد حضانت دختر ۱۳ ماهه‌ ما را به من داده است اما همسر سابقم به […]

به گزارش زیرنویس، سردار کارآگاه علی ولیپور گودرزی اظهار کرد: چندی قبل زن جوانی هراسان به اداره ۱۱ پلیس آگاهی مراجعه کرد و به کارآگاهان گفت، از همسرم جدا شدم و دادگاه به دلیل اینکه او مشکلات روحی و روانی دارد حضانت دختر ۱۳ ماهه‌ ما را به من داده است اما همسر سابقم به طور ناگهانی فرزندم را  از خانه دزدید و متواری شد.

وی افزود: بنابر حساسیت موضوع، تیمی زبده از کارآگاهان وارد عمل شده و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین متوجه شدند که متهم با نقشه قبلی مرتکب جرم شده و چند روزی می‌شود که به محل کار خود مراجعه نکرده است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در مرحله بعدی با استفاده از اقدامات اطلاعاتی پی بردند، متهم پس از ربودن دختر ۱۳ ماهه راهی ورامین شده و در خانه‌ای سکونت دارد که همین سرنخ کافی بود تا وی در یک قدمی بازداشت قرار بگیرد.

سردار گودرزی متذکر شد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم بی درنگ راهی ورامین شدند و متهم را با کسب مجوز‌های قضائی دستگیر و دختر ۱۳ ماهه را پیدا کردند.

وی افزود: متهم پس از انتقال به اداره یازدهم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و در همان بازجویی‌های‌ اولیه به جرم خود با همکاری برادرش اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی و روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان قرار گرفتند.

منبع خبر: رکنـا