پرسپولیس با داشتن هواداران میلیونی و افتخارات بسیار، همیشه و همه جا محکوم به برد است. چنین تیم‌هایی در هیچ تورنمنتی حق ندارند به غیر از پیروزی به نتیجه دیگری فکر کنند. مهم نیست نام حریف چه باشد، بازی کجا باشد و پرسپولیس کدام بازیکنانش را در اختیار داشته باشد، مهم این است که پرسپولیس […]

- پرسپولیس ۵ بازی بدون برد/ یحیی به دنبال طلسم شکنی در بازی مرگ و زندگی

پرسپولیس با داشتن هواداران میلیونی و افتخارات بسیار، همیشه و همه جا محکوم به برد است. چنین تیم‌هایی در هیچ تورنمنتی حق ندارند به غیر از پیروزی به نتیجه دیگری فکر کنند.

مهم نیست نام حریف چه باشد، بازی کجا باشد و پرسپولیس کدام بازیکنانش را در اختیار داشته باشد، مهم این است که پرسپولیس تحت هر شرایطی باید همیشه پیروز میدان باشد. حتی در یک دیدار دوستانه و تمرینی!

پرسپولیس فصل قبل تمام جام‌های موجود در فوتبال ایران را گرفت و به عنوان نماینده اول کشورمان گام به میدان لیگ قهرمانان آسیا گذاشت. پرسپولیس پرامید ترین تیم ما در این تورنمنت است و متاسفانه در بدترین شرایط خود به آغاز مسابقاتش در لیگ قهرمانان رسید.

همه از شرایطی که یحیی گل محمدی و پرسپولیس در دو ماه اخیر داشته‌اند خبر داریم و نیازی به تکرار مکررات نیست اما بازی با النصر پنجمین دیدار پرسپولیس بدون پیروزی بود.

شکی نیست که النصر با آن همه ستاره در خانه خود تنها برای پیروزی بازی می‌کرد. صدرنشین لیگ قهرمانان آسیا هر چهار بازی قبلی خود را برده بود و با رکورد ۱۰۰ امتیاز به مصاف نماینده ما آمد. پرسپولیس بازی رفت را در خانه با دو گل به النصر باخت و همین یک امتیاز کار بسیار بزرگی است.

اما با وجود تمام حاشیه‌ها، کمبودها و مشکلات پرسپولیس نمی‌تواند منکر این حقیقت شود که پنجمین بازی بدون برد را پشت سر گذاشت. آخرین برد پرسپولیس تا امروز در تاریخ دوم آبان برابر استقلال تاجیکستان در ورزشگاه آزادی در لیگ قهرمانان ثبت شده و پیش از آن درلیگ برترهم پرسپولیس ۱۶ مهر گل گهر رادرآزادی برد.

یعنی پرسپولیس تا الان ۵۱ روز است در لیگ برتر خودمان نبرده و ۳۴ روز است که در هیچ میدانی پیروز نشده است! هر دو برد آخرنیز در آزادی بوده…

از بعد پیروزی برابر استقلال تاجیکستان در دوم آبان در لیگ قهرمانان، پرسپولیس به این نتایج رسیده است؛ هفته هشتم لیگ برتر(۰-۰) با ملوان، هفته نهم (۲-۲) با صنعت نفت، هفته دهم باخت (۱-۰) به سپاهان در لیگ برتر و تساوی (۱-۱) با استقلال تاجیکستان در هفته چهارم لیگ قهرمانان و (۰-۰) با النصر در هفته پنجم همین تورنمنت که ششم آذر به ثبت رسید.

پرسپولیس برای صعود در لیگ قهرمانان باید الدوحیل را در آزادی ببرد و امیدواریم این طلسم در خود این ورزشگاه بشکند.

منبع: خبـر ورزشی