به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، بیست و ششمین دوره رقابت‌های فوتبال پیشکسوتان جام یونس شکوری امروز سه شنبه ۷ آذر با حضور کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شیرودی برگزار شد. در این دیدار نمادین ملی‌پوشان دهه ۴۰ و ۵۰ و ۶۰ در حضور وزیر ورزش و […]

- باید از ظرفیت موسفیدکرده‌های ورزش استفاده کرد

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، بیست و ششمین دوره رقابت‌های فوتبال پیشکسوتان جام یونس شکوری امروز سه شنبه ۷ آذر با حضور کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شیرودی برگزار شد.

در این دیدار نمادین ملی‌پوشان دهه ۴۰ و ۵۰ و ۶۰ در حضور وزیر ورزش و جوانان به رقابت پرداختند.

در این مراسم زرینچه، آقاجانیان، بیژن طاهری، مرتضی فنونی زاده، ناصر فریادشیران، حسن روشن، حسین کلانی، حسین فرکی، سعید مراغه چیان، بهتاش فریبا از پیشکسوتانی بودند که در بیست و ششمین دوره رقابت‌های فوتبال پیشکسوتان جام یونس شکوری به صورت نمادین دیدار خواهند داشت.

اکبر مالکی، علیرضا خورشیدی، شاهرخ اصلانی، منصور رشیدی، جواد قراب، محمود حبیبیان، وحید امیری از دیگر پیشکسوتانی هستند که امروز به صورت نمادین دیدار خواهند داشت.

در این مراسم وزیر ورزش و جوانان گفت: این مسابقات در رده‌های سنی مختلف پیشکسوتان برگزار می‌شود، وقتی امید، شادی و نشاط را بین پیشکسوتان می‌بینیم باعث انسجام جامعه ما می‌شوند و جوانانی که رقابت پیشکسوت را نگاه می‌کنند الگوی خوبی برای آن‌ها باشند.

وزیر ورزش خاطرنشان کرد: یکی از تلاش‌های ما آماده سازی زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شیرودی برای پیشکسوتان بود که امروز خوشحالم این امر تحقق پیدا کرد. حداقل حسنی که این کار دارد تضمین سلامت برای پیشکسوتان فوتبال و مرور خاطرات است.

هاشمی در پایان اظهار کرد: به جای این که خانه نشین شوند در این جا دور هم جمع می‌شوند فعالیت می‌کنند و خاطراتشان را مرور می‌کنند البته باید از نقطه نظرات و تجربیات خوب این افراد برای ارتقای فوتبال استفاده کرد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا