به گزارش زیرنویس ازقزوین، فراخوان هشتمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار منتشر شد. دانشجویان، طلاب و دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر شامل همسر و فرزند شهید، جانباز ۲۵ درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنان و آزادگان و همسر و فرزندان آنها می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند. این عزیزان می‌توانند برای کسب اطلاعات […]

به گزارش زیرنویس ازقزوین، فراخوان هشتمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار منتشر شد.

دانشجویان، طلاب و دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر شامل همسر و فرزند شهید، جانباز ۲۵ درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنان و آزادگان و همسر و فرزندان آنها می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

این عزیزان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ایثار به نشانی www.isaar.ir مراجعه کرده و برای ارائه مدارک و مستندات موفقیت‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دوران تحصیلی خود از طریق ستادهای شاهد و ایثارگر و مراکز آموزشی محل تحصیل تا سی‌ام آذر ماه سال جاری اقدام کنند.

انتخاب برترین‌ها براساس دستورالعمل و شاخص‌های مصوب در دستگاه‌های آموزشی عضو طرح شاهد در دو سطح استانی و کشوری انجام خواهد شد.

این جشنواره با هدف معرفی و تجلیل از برترین‌های آموزشی و تحصیلی جامعه هدف طرح شاهد و ایجاد پویایی، تحرک و افزایش انگیزه تحصیلی توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران با همکاری آموزش و پرورش، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود.

گفتنی است در مورد برگزیدگان آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ از طریق سازمان سنجش آموزش کشور استعلام می‌شود و نسبت به معرفی آنها اقدام خواهد شد.

لیلا بیگدلی/قزوین

منبع خبر: رکنـا