به گزارش زیرنویس، صبح ۱۸ اردیبهشت ماه پارسال پیکر سوخته و نیمه جان مرد ۴۰ ساله به نام فرشید به بیمارستان منتقل شد. وی تحت درمان قرار گرفت اما دو روز بعد به خاطر شدت سوختگی تسلیم مرگ شد .  شواهد نشان می‌داد فرشید کارتون خواب بود و قربانی جدال با دوستش در منطقه بازار […]

به گزارش زیرنویس، صبح ۱۸ اردیبهشت ماه پارسال پیکر سوخته و نیمه جان مرد ۴۰ ساله به نام فرشید به بیمارستان منتقل شد. وی تحت درمان قرار گرفت اما دو روز بعد به خاطر شدت سوختگی تسلیم مرگ شد .

 شواهد نشان می‌داد فرشید کارتون خواب بود و قربانی جدال با دوستش در منطقه بازار تهران شده است.

 با افشای این ماجرا ماموران به ردیابی مرد آتش افروز پرداختند و وی را بازداشت کردند. ایمان ۴۷ ساله که معتاد و کارتن خواب است به آتش افروزی اعتراف کرد و در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

در دادگاه

ایمان در  دادگاه روبه روی قضات ایستاد و در تشریح ماجرا گفت: من و فرشید هر دو کارتن خواب بودیم و در خرابه‌های حوالی بازار زندگی می‌کردیم. او قلدر بود و چند بار مرا با چاقو زده و از من پول زور گرفته بود. آخرین بار سر تقسیم اموال با هم درگیر شدیم. او ۷۰۰ هزار تومان پولم را نمی داد. به همین خاطر  ساعت ۹ صبح به پمپ بنزین رفتم و یک بطری بنزین خریدم. می‌خواستم فرشید را تهدید کنم تا پولم را بدهد. به همین خاطر بنزین را در خیابان رویش پاشیدم .اما اصلاً حواسم نبود کمی آن طرف‌تر چند معتاد پیک نیک روشن کرده و در حال مصرف مواد مخدر هستند. او به سمتم حمله کرد و من فرار کردم .اگر او خودش هم فرار کرده بود دچار آتش سوزی نمی‌شد. من اصلاً نفهمیدم بنزین چطور شعله ور شد. من قصد کشتن دوستم را نداشتم و فقط می‌خواستم او را بترسانم.

 قضات دادگاه ادامه جلسه را به خاطر عدم حضور مادر قربانی که تنها ولی دم است به روزهای آینده موکول کردند.

منبع خبر: رکنـا