به گزارش خبرنگار مهر، هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا شامگاه امروز سه شنبه در حالی پیگیری می‌شود که بارسلونا از ساعت ۲۳:۳۰ میزبان پورتو پرتغال خواهد بود. دیدار رفت دو تیم که با پیروزی یک بر صفر آبی اناری پوشان شهر بارسلون همراه بود باعث شد تا هر دو تیم با ۹ امتیاز دنبال صعود […]

به گزارش خبرنگار مهر، هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا شامگاه امروز سه شنبه در حالی پیگیری می‌شود که بارسلونا از ساعت ۲۳:۳۰ میزبان پورتو پرتغال خواهد بود. دیدار رفت دو تیم که با پیروزی یک بر صفر آبی اناری پوشان شهر بارسلون همراه بود باعث شد تا هر دو تیم با ۹ امتیاز دنبال صعود به مرحله حذفی باشند.

رسانه‌های اسپانیا و پرتغال با پرداختن به اهمیت این دیدار درباره ترکیب احتمالی پورتو مقابل شاگردان ژاوی اظهار نظر کردند که بخشی از آن به ابهام درباره حضور مهدی طارمی در خط جمله پ. رتو بستگی دارد.

رسانه فوتبال برای همه در حوزه پرتغال با انتشار فیلمی از مصاحبه قبل از بازی سرمربیان دو تیم عنوان کرد ایوان مارکانو و وندل به دلیل مصدومیت و دیوید کارمو بابت محرومیت نمی‌توانند برای پورتو بازی کنند. از این رو انتظار می‌رود آنها در خط مقدم با مهدی طارمی صف آرایی کنند و بحث‌هایی در مورد اینکه آیا به گالنو نسبت به آندره فرانکو امتیاز داده می‌شود یا خیر وجود دارد.

بارسلونا در اندیشه حضور مهدی طارمی در ترکیب پورتو

همچنین اسپورت نیوز پرتغال نیز حضور طارمی را به تصمیم نهایی کونسیاسئو مربوط کرده که از مهاجم تیم ملی ایران در فصل جاری به تناوب در ترکیب اصلی پورتو استفاده می‌کند.

باید دید طارمی که در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی مقابل شاختار دونتسک اوکراین شده بود خواهد توانست دروازه بارسلونا را باز کند و اسم خود را باردیگر بر سر زبان‌ها بیندازد یا دفاع جوان بارسا مانع از این اتفاق خواهد شد.

منبع: مـهر