فرمانده انتظامی شهرستان”گناباد” از توقیف محموله ۲۰ تنی برنج قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.   سرهنگ”علی رجبی ” اظهار داشت: مأموران ایستگاه بازرسی “شهید سالاری” شهرستان گناباد در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک یکدستگاه کامیون  مشکوک و خودرو را جهت […]

فرمانده انتظامی شهرستان”گناباد” از توقیف محموله ۲۰ تنی برنج قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد. 

 سرهنگ”علی رجبی ” اظهار داشت: مأموران ایستگاه بازرسی “شهید سالاری” شهرستان گناباد در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک یکدستگاه کامیون  مشکوک و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی در بازرسی و بررسی بار متوجه شدند محموله برنج فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی می باشد که ارزش ریالی محموله قاچاق شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گناباد بیان داشت: مأموران در این رابطه یکدستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع محترم قضائی معرفی شد.

سرهنگ رجبی خاطرنشان کرد: اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا و ارز، یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می شود .

منبع خبر: رکنـا