یهودیان هم علیه اسرائیل قیام کردند
یهودیان هم علیه اسرائیل قیام کردند

اطلاعات نوشت: «حایم سوویر» رهبر جنبش «ناتوری کارتا» که مخالف تشکیل رژیم جعلی اسرائیل است و مقر آن در لندن مستقر است، حملات رژیم صهیونیستی به غزه را کشتار و جنایت توصیف کرد و گفت کشورهای جهان باید مانع ادامه این جنایات شوند. این یهودی ارتدوکس حریدی، افزود: ما کشتار مردم غزه را محکوم می‌کنیم که […]

- یهودیان هم علیه اسرائیل قیام کردند

اطلاعات نوشت: «حایم سوویر» رهبر جنبش «ناتوری کارتا» که مخالف تشکیل رژیم جعلی اسرائیل است و مقر آن در لندن مستقر است، حملات رژیم صهیونیستی به غزه را کشتار و جنایت توصیف کرد و گفت کشورهای جهان باید مانع ادامه این جنایات شوند.

این یهودی ارتدوکس حریدی، افزود: ما کشتار مردم غزه را محکوم می‌کنیم که تاکنون ۱۲ هزار نفر که اکثرشان زن و کودک بودند به کام مرگ فرستاده شدند؛ کشورهای جهان به خصوص روسیه و ایالات متحده آمریکا باید یک ارتش بین‌المللی برای حفاظت از حقوق غیرنظامیان فلسطینی اعزام کنند و مانع ادامه این کشتار شوند.

رهبر جنبش «ناتوری کارتا» تصریح کرد: ما از آتش‌بس استقبال می‌کنیم اما متأسفانه این آتش‌بس موقتی است و تهدیدهای جدیدی از سوی صهیونیست‌ها شنیده ایم که غزه را نابود خواهند کرد و امیدواریم شاهد بازسازی خانه‌های فلسطینی‌ها در غزه باشیم که توسط نیروهای تروریستی صهیونیستی ویران شده اند.

سوویر، در ادامه سخنانش، بنیامین نتانیاهو را کافر خواند و گفت: او کافر است و پدرش هم کافر بود.

سوویر همچنین خاخام‌هایی را که با استناد به تورات، مجوز قتل زنان و کودکان را صادر می‌کنند «خادمان صهیونیسم» خواند و گفت تورات هرگز اجازه اشغال فلسطین را نداده و کشتار بی‌گناهان امری شنیع محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اسرائیل نه حق دفاع دارد و نه حق موجودیت دارد و این موضوع صددرصد در تورات نوشته شده است، افزود: دولت صهیونیستی بخشی از آمریکاست و مسیحیان انجیلی از دولت صهیونیستی حمایت می‌کنند زیرا آن‌ها معتقدند اگر یهودیان در فلسطین دولتی ایجاد کنند، عیسی مسیح می‌آید و دین آنها را از یهودی به مسیحی تغییر می‌دهد، پس اوانجلیک‌ها به خاطر دوستی با یهودیان نیست که از صهیونیسم حمایت می‌کنند.

این خاخام برجسته یهودی گفت: ما امیدواریم دولت صهیونیستی از بین برود و ما به عنوان یهودی در کنار مسلمانان در فلسطین و همه جای دنیا زندگی کنیم.

وی گفت: ترجمه‌های تورات صددرصد صحیح است که می‌گوید تشکیل دولت صهیونیستی در فلسطین حرام است و پروردگار عالم ما را از این سرزمین مقدس بیرون کرد و دستور الهی داریم تا با مسلمانان در صلح و همزیستی زندگی کنیم، به همین دلیل تشکیل دولت صهیونیستی در فلسطین، آمریکا و اروپا حرام است.

گفتنی است جنبش «ناتوری کارتا» نام یک اقلیت یهودی ارتودوکس حریدی ضد صهیونیسم است که در سال ۱۹۳۵ میلادی تشکیل شد و از آن با عنوان «سازمان اتحاد یهودیان ضد صهیونیسم» هم یاد می شود. این گروه خواستار نابودی اسرائیل است و عقیده دارد که بر اساس تلمود یا کتاب قوانین یهودیت، تشکیل دولت یهود تا پیش از ظهور «منجی جهان» ممنوع و نامشروع است.

منبع: اطلاعات انلاین