خبر‌های مهم فرمانده نیروی زمینی ارتش از تجهیزات نظامی تسلیحاتی کشور
خبر‌های مهم فرمانده نیروی زمینی ارتش از تجهیزات نظامی تسلیحاتی کشور

ایسنا نوشت: امیر سرتیپ حیدری، ۷ آذرماه در آیین آغاز عملیات اجرایی آماده سازی شهرک ۱۳۸ هکتاری شهید سلیمانی لشگر ۵۸ تکاور ذوالفقار(طرح نهضت ملی مسکن شاهرود) که با حضور استاندار سمنان، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی و معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه شاهرود برگزار شد، خدمت در نظام اسلامی […]

- خبر‌های مهم فرمانده نیروی زمینی ارتش از تجهیزات نظامی تسلیحاتی کشور

ایسنا نوشت: امیر سرتیپ حیدری، ۷ آذرماه در آیین آغاز عملیات اجرایی آماده سازی شهرک ۱۳۸ هکتاری شهید سلیمانی لشگر ۵۸ تکاور ذوالفقار(طرح نهضت ملی مسکن شاهرود) که با حضور استاندار سمنان، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی و معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه شاهرود برگزار شد، خدمت در نظام اسلامی ولایی را یک افتخار برشمرد و اظهار کرد: حرکت در جهت تحقق اوامر فرماندهی معظم کل قوا حقیقتا به شکرانه نیاز دارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی به توفیقات ارتش جمهوری اسلامی اشاره و تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در ۲۳ رسته دفاعی در بُعد تجهیزات، تسلیحات و چرخه‌های تکمیل کننده این فناوری‌ها خودکفا بوده و به سمت صادرات گام بر می‌دارد.

وی از تلاش برای ساخت مسکن برای نیروهای ارتشی گفت: الحمدالله امروز ارتش جمهوری اسلامی در بحث احداث مسکن شخصی و سازمانی و مستند نمودن اراضی اقدامات مطلوبی را به انجام رسانده است.

امیر سرتیپ حیدری، با اشاره به آماده‌سازی شهرک ۱۳۸ هکتاری ارتش در شاهرود افزود: این شهرک استعداد احداث بالغ بر ۱۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن را دارد.

علی اصغر خانی، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: با بیان اینکه مردم‌ شاهرود سابقه بسیارخوبی از نیروهای‌ خوب،‌ ارزشمند و ولایتمدار لشکر ۵۸ ذوالفقار دارند، افزود: مردم شاهرود در دوران دفاع مقدس شهدای زیادی تقدیم انقلاب کردند.

نماینده مردم شاهرود اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی از سهمیه تعیین شده خود که ساخت سالیانه یک میلیون‌ واحد مسکونی است نیز، بسیار فراتر رفته است.

وی با بیان اینکه ارتش در ساخت واحدهای مسکونی برای نیروهای خود مشارکت دارد، عنوان کرد: متولی اصلی ساخت مسکن در کشور، وزارت راه و شهرسازی است.

منبع: اطلاعات انلاین