به گزارش زیرنویس، ۱۸ خرداد سال۹۸ مردی ۶۰ ساله که از ناحیه چشم مجروح شده بود به بیمارستان منتقل شد. وی در تحقیقات اولیه گفت: ضارب ، همسایه مان بود و مدام برای ما ایجاد مزاحمت می‌کرد. روز حادثه در حال عبور از خیابان بودم که ناگهان او از خانه خارج شد و با داد […]

به گزارش زیرنویس، ۱۸ خرداد سال۹۸ مردی ۶۰ ساله که از ناحیه چشم مجروح شده بود به بیمارستان منتقل شد. وی در تحقیقات اولیه گفت: ضارب ، همسایه مان بود و مدام برای ما ایجاد مزاحمت می‌کرد. روز حادثه در حال عبور از خیابان بودم که ناگهان او از خانه خارج شد و با داد و فریاد به من گفت چرا اینجا هستی؟

چرا از این محله نمی‌روی؟ سر همین مسأله دعوای مان بالا گرفت و او با چاقو به من حمله کرد و از ناحیه چشم چپ به حدی آسیب دیدم که چشمم تخلیه شد، چشم راستم هم در بینایی دچار مشکل شد.

با اظهارات مرد میانسال، تحقیقات از سوی کارآگاهان پلیس فشم آغاز و در ادامه ضارب فراری بازداشت شد. متهم در بررسی‌های اولیه ادعا کرد که قصد جراحت و کوری شاکی را نداشته است.

از آنجایی که مرد میانسال در دادگاه کیفری خواهان قصاص چشم متهم شد، قضات رأی بر قصاص و دیه و زندان صادر کردند. با تأیید این حکم در دیوانعالی کشور، پرونده برای اجرا به شعبه چهارم اجرای احکام دادسرای جنایی تهران ارجاع شد.

در صورتی که جلسات صلح و سازش به نتیجه نرسد، حکم قصاص چشم اجرا خواهد شد.

منبع خبر: رکنـا