ثبت چهاردهمین برد بوستون سلتیکس/ میلواکی به رده دوم کنفرانس شرق صعود کرد
ثبت چهاردهمین برد بوستون سلتیکس/ میلواکی به رده دوم کنفرانس شرق صعود کرد

در ادامه دور گروهی لیگ بسکتبال ان بی‌ ای، بوستون سلتیکس صدر نشین کنفرانس شرق ۱۲۴_۹۷ بر شیکاگو بولز غلبه کرد و چهاردهمین برد فصل خود را جشن گرفت در این دیدار جیلن براون فوروارد بوستون با کسب سی امتیاز، هشت ریباند و‌شش پاس منجر به گل ستاره میدان بود. در دیگر دیدار مهم بامداد […]

بستکتبال, بوستون سلتیکس, کنفرانس شرق, لیگ بسکتبال ان بی‌ ای - ثبت چهاردهمین برد بوستون سلتیکس/ میلواکی به رده دوم کنفرانس شرق صعود کرد

در ادامه دور گروهی لیگ بسکتبال ان بی‌ ای، بوستون سلتیکس صدر نشین کنفرانس شرق ۱۲۴_۹۷ بر شیکاگو بولز غلبه کرد و چهاردهمین برد فصل خود را جشن گرفت در این دیدار جیلن براون فوروارد بوستون با کسب سی امتیاز، هشت ریباند و‌شش پاس منجر به گل ستاره میدان بود.

در دیگر دیدار مهم بامداد امروز مینه سوتا تیمبرولوز صدر نشین کنفرانس غرب ۴۰۶_۱۰۳ اوکلهاما ساندر را از پیش رو برداشت و دوازدهمین برد فصل خود را کسب کرد. در این بازی شای گیلگیوس-الکساندر بازیکن اوکلاهاما با کسب ۳۲ امتیاز ستاره میدان بود، اما نتوانست مانع شکست تیم خود شود.

میلواکی باکس ۱۳۱_۱۲۴ میامی هیت را شکست داد و به رده دوم جدول کنفرانس شرق صعود کرد. یانیس آنتتکومپو فوروارد میلواکی با سی و سه امتیاز، ده ریباند. پنج پاس منجر به امتیاز به عنوان بهترین بازیکن این دیدار مشخص شد.

در سایر بازی‌ها کلیولند، نیویورک، بروکلین، دالاس و ساکرامنتو موفق به برد برابر حریفانشان شدند. این رقابت‌ها بامداد فردا با برگزاری هفت دیدار ادامه خواهد یافت.

در جدول رده بندی کلی این رقابت‌ها بوستون، میلواکی و اورلاندو از کنفرانس شرق و مینه سوتا، اوکلهاما و دنور از کنفرانس غرب در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران