هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، با برگزاری ۳ دیدار همزمان در منطقه شرق پیگیری شد. از گروه G، اینچئون در خانه خود مقابل یوکوهاما مارینوس قرار گرفت. در نیمه اول در دقیقه ۱۱ هونگ سی هو گل اول میزبان را به ثمر رساند و نیمه اول به سود میزبان به پایان رسید. […]

- پیروزی نمایندگان کره‌جنوبی و ژاپن در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا

هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، با برگزاری ۳ دیدار همزمان در منطقه شرق پیگیری شد.

از گروه G، اینچئون در خانه خود مقابل یوکوهاما مارینوس قرار گرفت. در نیمه اول در دقیقه ۱۱ هونگ سی هو گل اول میزبان را به ثمر رساند و نیمه اول به سود میزبان به پایان رسید. در نیمه دوم در دقیقه ۶۸ هرناندس گل دوم تیمش را زد. در دقیقه ۸۳ خوزه البر توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند. در نهایت بازی با نتیجه دو بر یک به سود اینچئون به پایان رسید. این تیم با این برد ۹ امتیازی شد و در رده دوم گروه G ایستاد.

در دیگر دیدار همزمان و از گروه I، پاتوم تایلند در خانه خود مقابل اولسان هیوندای قرار گرفت. در نیمه اول در دقیقه ۲۰ با اشتباه مدافعان میزبان تیم اولسان هیوندا به گل رسید و در دقیقه ۲۷ گوستاو لودویگسون گل دوم تمیش را به ارمغان آورد و نیمه اول به سود اولسان هیوندا به پایان رسید.

در نیمه دوم در دقیقه ۶۲ لی میونگ جائه گل سوم تیمش را به به ثمر برساند. در دقیقه ۶۹ ایگور سرگئیف توانست یکی از گل‌های خورده تیمش را جبران کند، اما در پایان تیم اولسان موفق شد حریفش را با نتیجه سه بر یک شکست دهد. اولسان هیوندای با این برد ۹ امتیازی و در رده دوم گروه I ایستاد.

پیروزی نمایندگان کره‌جنوبی و ژاپن در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا

در دیگر دیدار همزمان و از گروه I، کاوازاکی ژاپن در خانه خود مقابل جوهور دارالتعظیم قرار گرفت. در نیمه اول در دقیقه ۸ لناگا توانست اولین گل میزبان را به ثمر برساند و نیمه اول به سود نماینده ژاپن به پایان رسید.

در نیمه دوم در دقیقه ۵۰ لئوناردو دامیائو گل دوم تمیش را زد و در دقیقه ۶۰ مارسینو گل سوم تیمش را زد. در ۹ دقیقه بعد یوکی کوبایاشی گل چهارم تیمش را به ثمر رساند. در دقیقه ۸۸ میکی یامانه گل پنجم تمیش را زد. در نهایت این دیدار با نتیجه پنج بر صفر به سود کاوازاکی به پایان رسید. کاوازاکی با این برد ۱۵ امتیازی شد و صعودش از گروه قطعی شد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا