محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار زیرنویس کرمانشاه، اظهار کرد: طرح زوج و فرد در بخش‌هایی از شهر کرمانشاه که جزء هسته مرکزی شهر هستند، اجرا می‌شود. وی افزود: روش اجرای طرح به صورت سنتی است و صرفا توسط همکاران ما در ابتدای خیابان‌ها و در طول معابر انجام می‌گیرد و سبب می‌شود بار ترافیک […]

- لزوم هوشمند سازی اجرای طرح زوج و فرد در راستای افزایش اثربخشی آن

محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار زیرنویس کرمانشاه، اظهار کرد: طرح زوج و فرد در بخش‌هایی از شهر کرمانشاه که جزء هسته مرکزی شهر هستند، اجرا می‌شود.

وی افزود: روش اجرای طرح به صورت سنتی است و صرفا توسط همکاران ما در ابتدای خیابان‌ها و در طول معابر انجام می‌گیرد و سبب می‌شود بار ترافیک کاهش یابد.

رئیس پلیس‌ راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه تصریح کرد: جانمایی دوربین‌ها از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی انجام شده و جزء مطالبات ما از شهرداری است.

وی گفت: باید دوربین‌های طرح زوج و فرد از سوی شهرداری نصب و این طرح به صورت هوشمند انجام شود و به صورت سنتی در کاهش تردد اثر می‌گذارد اما هوشمندسازی انضباط بخشی به آن مقطع می‌کند.

وی اذعان کرد: اجرای طرح زوج و فرد با سامانه اثربخشی بیشتری دارد و در این راستا اعلام نیاز شده و تعداد دوربین‌های مورد نیاز (هوشمند) هم مشخص شده و جزء مصوبات شورای ترافیک است.

این مقام مسئول ادامه داد: این طرح سه معبر اصلی جنوب شهر از جمله تقاطع جلیلی تا لشگر، از تقاطع کارگر تا میدان فاطمی و از میدان آزادی تا سه راهی برق و شورا را در شهر کرمانشاه در بر می‌گیرد.

وی تأکید کرد: مدیریت افزایش حجم تردد و ترافیک باید با همراهی مردم باشد و مردم باید در این زمینه نهایت همکاری را داشته باشند.

۴۶

منبع: خبـرآنلاین