به گزارش زیرنویس، مهراب پوراکبر روز چهارشنبه اظهار کرد: شخصی که طی چند روز قبل در خیابان جمهوری اسلامی این شهر اقدام به تیراندازی و زخمی کردن یکی از شهروندان بود، دستگیر شد. وی اضافه کرد: در این حادثه در روز روی داده بود و فردی با سر و صورت پوشیده با استفاده از کلت […]

به گزارش زیرنویس، مهراب پوراکبر روز چهارشنبه اظهار کرد: شخصی که طی چند روز قبل در خیابان جمهوری اسلامی این شهر اقدام به تیراندازی و زخمی کردن یکی از شهروندان بود، دستگیر شد.

وی اضافه کرد: در این حادثه در روز روی داده بود و فردی با سر و صورت پوشیده با استفاده از کلت کمری به یک نفر با هویت مشخص تیراندازی کرده که مصدوم به مراکز درمانی منتقل و اقدامات درمانی بر روی وی انجام شد.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مهاباد گفت: از همان ابتدا موضوع شناسایی عامل تیراندازی در دستور کار مراجع قضایی و فراجا قرار گرفته و دستورات ویژه ای در این ارتباط از سوی دادستانی صادر و با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی شهرستان در کمتر ۲ روز هویت مظنون اصلی تیراندازی شناسایی و در یک عملیات ضربتی با ورود نسبت به دستگیری متهم و کشف ۲ قبضه سلاح از محل سکونت وی اقدام شد.

دادستان مهاباد ضمن یادآوری مجازات قانونی حمل و نگهداری و قدرت نمایی با سلاح سرد و سلاح گرم که در مواردی تا پنج سال حبس نیز در قانون پیش بینی شده است، تاکید کرد: با هرگونه اقدام مخل نظم و امنیت و تظاهر و قدرت نمایی با سلاح که امنیت و آسایش عمومی را سلب می کند به شدت برخورد خواهد شد.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

منبع خبر: رکنـا