آبی پوشان پایتخت در هفته یازدهم برابر ذوب آهن اصفهان به میدان رفتند و زمانی که می‌توانستند با گل برتری خود بازی را با ۳ امتیاز به پایان برساند با گل تساوی تمام آمال و آرزوی کسب سه امتیاز را بر باد شده دیدند. زمانی که داور سوت پایان بازی را به صدا در آورد […]

- کلوب| داستانی که به سود استقلال نیست

آبی پوشان پایتخت در هفته یازدهم برابر ذوب آهن اصفهان به میدان رفتند و زمانی که می‌توانستند با گل برتری خود بازی را با ۳ امتیاز به پایان برساند با گل تساوی تمام آمال و آرزوی کسب سه امتیاز را بر باد شده دیدند.

زمانی که داور سوت پایان بازی را به صدا در آورد اتفاقی غیر منتظره رخ داد، درگیری جواد نکونام با فیلمبردار اصفهانی که در طول ۹۰ دقیقه از کنار نیمکت تیم استقلال تکان نخورد و پشت سر نکونام هی در حال حرکت بود حاشیه و داستان تازه ای را به راه انداخت.

داستانی که موجب شد کنفرانس پایان بازی برای سرمربی آبی پوشان برگزار نشود، حال یا از سوی کادرفنی استقلال این تصمیم انجام شد یا از سوی خبرنگاران حاضر در کنفرانس که علاقه ای برای گفتگو با جواد نکونام به دلیل آن درگیری چند دقیقه ای پایان بازی در کنار زمین نداشتند بوجود آمد زیاد تفاوتی نمی‌کند.

داستانی که حتی به همان روز شنبه هم خلاصه نشد، وقتی هیات فوتبال اصفهان و باشگاه ذوب آهن از اتفاق پیش آمده علیه سرمربی تیم استقلال شکوایه ای تنظیم کردند و از این سمت باشگاه استقلال با دیدن این اتفاقات هرگز پشت سرمربی تیمشان را خالی نکرده و آنان هم در حمایت از جواد نکونام دفاعیه ای صادر کردند.

پر واضح است که حاشیه ای که اتفاق افتاده هرگز به سود تیم استقلال نیست، نه این حاشیه و نه هیچ حاشیه کوچک و بزرگ دیگری. حاشیه‌هایی که در فصل‌های گذشته بخصوص در اواخر فصل‌ها به ضرر استقلال شکل گرفتند و باعث شدند تا این تیم فصل‌های متوالی بسیاری طعم تلخ ناکامی را بچشد و از قهرمانی‌های بسیاری عقب و دور بماند این فصل این حاشیه‌ها از ابتدای فصل و هر چند هفته به چند هفته کم کم بوجود آمده اند که در صورت ادامه دار شدن آنها صدرنشینی اطمینان بخش و قدرتمند آبی پوشان را بسیار به خطر خواهد انداخت.

آبی پوشان اگر می‌خواهند خاطره‌های تلخ فصل‌های ناکامی را دوباره تکرار نکنند و فصل خاطره انگیز آخرین قهرمانی شان در لیگ را این فصل هم تکرار کنند بهتر است زیاد به حاشیه‌ها دامن نزنند و هر طور که می‌توانند از آنها دوری کنند تا همه هوش و حواس شان تنها به کسب نتیجه و ایستادن در صدر باشد آنگاه مطمئنا هیچ حاشیه ای نمی‌تواند آنها را از جایگاهی که دارند تکان بدهد.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

منبع: خبـر ورزشی