عامل تیراندازی هولناک به مردم در چابهار بازداشت شد
عامل تیراندازی هولناک به مردم در چابهار بازداشت شد

فارس نوشت: احمد ثمره حسینی گفت: در پی اعلام چند فقره تیراندازی در شهرستان چابهار و متواری شدن عامل آن موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس اطلاعات این شهرستان قرار گرفت. فرمانده انتظامی شهرستان چابهار تصریح کرد: در این راستا با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات فنی صورت گرفته توسط ماموران انتظامی شهرستان […]

- عامل تیراندازی هولناک به مردم در چابهار بازداشت شد

فارس نوشت: احمد ثمره حسینی گفت: در پی اعلام چند فقره تیراندازی در شهرستان چابهار و متواری شدن عامل آن موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس اطلاعات این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار تصریح کرد: در این راستا با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات فنی صورت گرفته توسط ماموران انتظامی شهرستان چابهار در نهایت عامل این تیراندازی ها شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی اولیه یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه مهمات مربوطه کشف گردید .

 ثمره حسینی با بیان اینکه علت تیراندازی متهم به سمت شهروندان، مصرف شیشه و توهم بوده است، عنوان داشت: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت، ارتقاء احساس امنیت شهروندان با هر نوع بی نظمی و سلب آسایش عمومی برابر قانون با مجرمان و اراذل و اوباش مقابله می کند.

منبع: اطلاعات انلاین