یک روز پس از اعلام نیم‌بها شدن بلیت دیدار تیم‌های پرسپولیس و الدحیل، این باشگاه از آغاز فروش بلیت‌های این مسابقه خبر داد و هواداران پرسپولیس به سرعت نسبت به خرید بلیت این بازی اقدام کردند. قیمت بلیت روبه‌روی جایگاه ۱۵۰ هزار تومان، پشت دروازه ۱۰۰ هزار تومان و طبقه دوم ۵۰ هزار تومان قیمت‌گذاری […]

- فوری| همه بلیت‌های بازی پرسپولیس فروش رفت/ مجوز ۵۰هزار نفر اضافه صادر می‌شود؟

 یک روز پس از اعلام نیم‌بها شدن بلیت دیدار تیم‌های پرسپولیس و الدحیل، این باشگاه از آغاز فروش بلیت‌های این مسابقه خبر داد و هواداران پرسپولیس به سرعت نسبت به خرید بلیت این بازی اقدام کردند.

قیمت بلیت روبه‌روی جایگاه ۱۵۰ هزار تومان، پشت دروازه ۱۰۰ هزار تومان و طبقه دوم ۵۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده و هواداران خانم نیز امکان خرید بلیت برای این دیدار را دارند.

نکته مهم اینکه ابتدا تمام بلیت‌های جایگاه‌ بانوان به سرعت فروش رفت و دقایقی پیش عدد صفر برای ظرفیت تمام سکوها نوشته شد تا به این ترتیب بلیت فروشی متوقف شود.

باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا مجوز ورود ۵۰ هزار تماشاگر برای این دیدار را بگیرد تا پرتماشاگرترین بازی پرسپولیس پس از کرونا و بازسازی ورزشگاه آزادی را شکل بدهد. باید دید در روزهای آینده برای این بازی ظرفیت اضافه خواهد شد یا خیر.

منبع: خبـر ورزشی