تمرین تیم ملی متاثر از آسیب‌دیدگی کامران قاسم‌پور
تمرین تیم ملی متاثر از آسیب‌دیدگی کامران قاسم‌پور

تمرین عصر روز گذشته تیم ملی کشتی آزاد در حالی برگزار شد که همچنان ناراحتی و شوک آسیب‌دیدگی کامران قاسم‌پور بر چهره و تمرینات تیم احساس می‌شد.

 

تمرین تیم ملی متاثر از آسیب‌دیدگی کامران قاسم‌پور؛ قهرمان جهان سومین طلای متوالی را از دست می‌دهد؟

تمرین عصر روز گذشته تیم ملی کشتی آزاد در حالی برگزار شد که همچنان ناراحتی و شوک آسیب‌دیدگی کامران قاسم‌پور بر چهره و تمرینات تیم احساس می‌شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کامران قاسم‌پور که در دو سال متوالی موفق به شکست جی‌دن کاکس در نیمه‌نهایی و فینال مسابقات جهانی ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ شده، امسال هم شانس اول کسب مدال طلای ۹۲ کیلوگرم جهان محسوب می‌شد.

این در حالی بود که کاکس هم بعد از نایب قهرمانی سال گذشته‌اش، اعلام کرد به ۹۷ کیلوگرم می‌رود اما از رسیدن به دوبنده تیم ملی آمریکا در وزن بالاتر بازماند. او که قهرمان مسابقات اوپن آمریکا شده بود، با عصا و ویلچر به محل وزن‌کشی مسابقات آمد تا شاید زمان دیگری برای مصاف او با کایل اسنایدر در نظر گرفته شود که فدراسیون کشتی آمریکا اسنایدر را ملی‌پوش این کشور در مسابقات جهانی اعلام کرد.

در شرایطی که قاسم‌پور فاصله خود را با حریفان جهانی‌اش زیاد کرده و کاکس به عنوان نزدیک‌ترین حریفش که البته دو مرتبه مقابل نماینده ایران شکست خورده، در مسابقات حضور ندارد، کامران قاسم‌پور می‌تواند در بلگراد سومین طلای متوالی جهانش را به دست آورد و بعد از آن به وزن المپیکی ۸۶ یا ۹۷ کیلوگرم برود.

با این وجود او روز گذشته در تمرین بار دیگر از ناحیه کشاله آسیب دید، آسیبی که سال گذشته در تمرینات خارج از اردوی تیم ملی برایش ایجاد شده بود و برای آنکه تشدید نشود، کادرفنی تیم ملی تصمیم گرفت او به تورنمنت رنکینگ‌دار بیشکک اعزام نشود، اما ظاهرا آسیب او جدی‌تر از این حرف‌ها بوده که روز گذشته مجددا تشدید شد.

آسیب‌دیدگی قاسم‌پور یک شوک جدی به تیم وارد کرد، به طوریکه هرچند او برای گرفتن ‌MRI‌، اردو را ترک کرد اما تمرین عصر روز گذشته (دوشنبه) نیز تحت تاثیر آسیب‌دیدگی قهرمان جهان، از شادابی همیشگی برخوردار نبود و تمرین متاثر از وضعیت کامران قاسم‌پور برگزار شد.

این موضوع کاملا بر چهره کادرفنی تیم ملی و کشتی‌گیران مشهود بود.

امروز دکتر سهراب کیهانی MRI و پای آسیب‌دیده کامران قاسم‌پور را مورد بررسی قرار می‌دهد تا مدت زمان درمان مشخص شود.

مسابقات جهانی ۲۰۲۳ طی روزهای ۲۵ شهریور تا ۲ مهر ماه در بلگراد برگزار می‌شود.

کمتر از سه ماه به آغاز مسابقات باقی مانده و باید دید در این مدت قاسم‌پور شرایط حضور در رقابت‌ها را به دست خواهد آورد؟

منبع:تسنیم

  • منبع خبر : تسنيم