وزنه‌برداری در صورت حمایت نتایج بهتری می‌گیرد/ حضور روحیه‌بخش سهراب مرادی در تمرینات
وزنه‌برداری در صورت حمایت نتایج بهتری می‌گیرد/ حضور روحیه‌بخش سهراب مرادی در تمرینات

علی داوودی عضو تیم ملی وزنه برداری درباره اولین مرحله تمرین تیم ملی برای مسابقات قطر کاپ اظهار کرد: سه هفته از تمرین خوب تیم ملی وزنه برداری برای مسابقات گزینشی و آسیایی می‌گذرد و تمام تلاش خود را می‌کنیم، چون زمان زیادی برای المپیک نمانده است. او درباره مصدومیت قدیمی خود نیز ادامه داد: […]

- وزنه‌برداری در صورت حمایت نتایج بهتری می‌گیرد/ حضور روحیه‌بخش سهراب مرادی در تمرینات

علی داوودی عضو تیم ملی وزنه برداری درباره اولین مرحله تمرین تیم ملی برای مسابقات قطر کاپ اظهار کرد: سه هفته از تمرین خوب تیم ملی وزنه برداری برای مسابقات گزینشی و آسیایی می‌گذرد و تمام تلاش خود را می‌کنیم، چون زمان زیادی برای المپیک نمانده است.

او درباره مصدومیت قدیمی خود نیز ادامه داد: شانه‌هایم مشکل و آسیب قدیمی داشت که با یک سری تزریق‌های پی آر پی و دارو‌های دیگر شکر خدا وضعیت خوبی دارم مخصوصا در تمرین‌های یک ضرب جدی‌تر عمل می‌کنم.

وزنه بردار کشورمان درباره حمایت‌های مسئولان ورزش تصریح کرد: کیومرث هاشمی قول‌هایی داد که ورزشکاران دل‌گرم شدند و اگر همین قول‌ها عملی شود کمک بزرگی به تمام ورزشکاران می‌شود. امیدوارم این بار تمامی وعده‌ها عملی شود و اگر از وزنه برداری حمایت شود نتایج خیلی بهتری را می‌گیریم. در دوره‌های قبل وزارت ورزش کمتر به تمرینات ما سر می‌زدند، اما هاشمی از زمانی که وزیر ورزش شد چند بار به تمرینات ما آمد و حضورش باعث دلگرمی ما است. مسئولان با عمل به قول‌هایی که می‌دهند بیشترین کمک را به ورزشکاران می‌کنند و باعث می‌شوند خاطرمان جمع شود.

داوودی درباره  اضافه شدن سهراب مرادی به کادر فنی گفت:  مرادی با حضور خود واقعا از نظر روحی و فنی کمک بزرگی برای ما هست و چند روزی است در کنار ما حضور دارد و و تمامی وزنه برداران از این اتفاق خوشحال هستند.

باشگاه خبرنگاران