پشت پرده اقدامی جنجالی مدیرعامل پرسپولیس چه بود؟
پشت پرده اقدامی جنجالی مدیرعامل پرسپولیس چه بود؟

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، تیم فوتبال پرسپولیس که برای دیدار خود برابر النصر عربستان راهی ریاض شده بود، در این سفر رضا ‌درویش مدیرعامل باشگاه را در کنار خود نداشت که این اتفاق شبهاتی را به همراه آورد.در حالیکه صحبت از این بود که درویش روز بازی خودش را به اردوی پرسپولیسی ها می رساند […]

- پشت پرده اقدامی جنجالی مدیرعامل پرسپولیس چه بود؟

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، تیم فوتبال پرسپولیس که برای دیدار خود برابر النصر عربستان راهی ریاض شده بود، در این سفر رضا ‌درویش مدیرعامل باشگاه را در کنار خود نداشت که این اتفاق شبهاتی را به همراه آورد.
در حالیکه صحبت از این بود که درویش روز بازی خودش را به اردوی پرسپولیسی ها می رساند اما سفر به پایان رسید و خبری از این مدیر نشد و به جای وی دو عضو هیات مدیره سرخپوشان را همراهی کردند.
اینکه چقدر این عدم همراهی با اختلافات عمیق وی با سرمربی و بازیکنان پرسپولیس مرتبط بوده هنوز نمی توان درباره آن نظر قطعی داد اما غیبت وی به عنوان نفر اول باشگاه در چنین سفر مهمی هم موضوعی نیست که به راحتی بتوان از کنارش عبور کرد.

البته ممکن است وی جلسات خود در تهران را بهانه نرفتن عنوان کند.

ضمنا خبر می رسد که درویش در جریان برنامه اعضای تیم برای زیارت خانه خدا پس از بازی با النصر نیز قرار نداشته و دیر از این موضوع مطلع شده است که اگر این موضوع تایید نشود می توان منتظر جنجال های تازه ای نیز بود.

منبع: اطلاعات انلاین