به گزارش زیرنویس، سرهنگ رابعه جوانبخت ضمن ابراز تاسف از حوادث بوجود آمده گفت : دیروز در سطح معابر شهر تهران دو حادثه ناگوار فوتی را شاهد بودیم که در هر دوی آنها عامل انسانی و بی توجهی باعث فوت دو نفر از شهروندان گردید که می طلبد رانندگان در تردد های خود با دقت […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ رابعه جوانبخت ضمن ابراز تاسف از حوادث بوجود آمده گفت : دیروز در سطح معابر شهر تهران دو حادثه ناگوار فوتی را شاهد بودیم که در هر دوی آنها عامل انسانی و بی توجهی باعث فوت دو نفر از شهروندان گردید که می طلبد رانندگان در تردد های خود با دقت بیشتری رانندگی نمایند.  

وی افزود: حادثه اول در ساعت ۲۱:۰۰ شب گذشته در مسیر شرق به غرب بزرگراه بابایی قبل از خیابان تلو، یک دستگاه سواری پژو که در این مسیر در حال تردد بوده با گاردریل میانی بزرگراه برخورد و سپس واژگون می گردد که که به همین خاطر راننده آن در دم فوت می نماید.

سرهنگ جوانبخت گفت: تصادف فوتی بعدی در ساعت ۲۳:۰۰ شب گذشته در محور یادگار امام به شمال بعداز پاک نژاد روی داد که در آن یکدستگاه موتور سیکلت با دونفر عابر برخورد نمود که یک نفر عابرمونث در دم فوت نمود و نفر دوم به همراه راننده موتور سیکلت با اورژانس به بیمارستان منتقل گردید.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: در هر دو حادثه عدم توجه به جلو از سوی راننده موتورسیکلت و راننده پژو باعث فوت عابر در حادثه اول و فوت خود راننده پژو در حادثه دوم شد.

وی از رانندگان خواست در حین رانندگی تمام حواس و فکر و تمرکز خود را به رانندگی معطوف داشته و از انجام هر کاری مانند خوردن و آشامیدن، صحبت با تلفن همراه و .. که حواس انان را از رانندگی پرت می نماید جدا خودداری نمایند تا شاهد اینگونه حوادث در سطح معابر نباشیم.

منبع خبر: رکنـا