۱۰۰ هزار منزل سازمانی پلیس در کشور ساخته می‌شود
۱۰۰ هزار منزل سازمانی پلیس در کشور ساخته می‌شود

به گزارش خبرنگار اطلاعات در اصفهان، فرمانده کل انتظامی کشور با بیان این که زیرساخت‌های لازم برای ساخت ۱۰۰ هزار منزل سازمانی پلیس در کشور فراهم شده است، اظهار امیدواری کرد این منازل سازمانی تا ۲.۵ سال آینده به بهره برداری برسند. سردار احمدرضا رادان در حاشیه بازدید سرزده از پروژه ۷۵۰ واحدی منازل سازمانی […]

- ۱۰۰ هزار منزل سازمانی پلیس در کشور ساخته می‌شود

به گزارش خبرنگار اطلاعات در اصفهان، فرمانده کل انتظامی کشور با بیان این که زیرساخت‌های لازم برای ساخت ۱۰۰ هزار منزل سازمانی پلیس در کشور فراهم شده است، اظهار امیدواری کرد این منازل سازمانی تا ۲.۵ سال آینده به بهره برداری برسند.

سردار احمدرضا رادان در حاشیه بازدید سرزده از پروژه ۷۵۰ واحدی منازل سازمانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: برای تسریع در ساخت منزل سازمانی پلیس در کشور، سهم هر استان مشخص شده که سهم استان اصفهان بیش از ۲۶۰۰ واحد است و در فاز اول باید ۱۱۰۰ واحد آن ساخته شود.

وی ادامه داد: پروژه ۷۵۰ واحدی منازل سازمانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان پیشرفت‌های خوبی داشته است که امیدواریم کمتر از ۲ سال آینده تکمیل و در اختیار کارکنان پلیس قرار بگیرد.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: در این پروژه علاوه بر واحد‌های مسکونی، ساخت یک مجتمع پردیس رفاهی، یک دی کلینیک مجهز و یک مجموعه انتظامی شامل ساختمان پلیس فتا و کلانتری نیز پیش بینی شده که همه این مجموعه به نام مجتمع فاطمیه (س) نام گذاری شده است.

سردار رادان با اشاره به کمبود منازل سازمانی پلیس در کشور افزود: در برنامه هفتم توسعه به این موضوع توجه ویژه‌ای شده است و امیدواریم دغدغه مسکن کارکنان فراجا با همکاری دولت و دستگاه‌های متولی برای همیشه برطرف شود.

منبع: اطلاعات انلاین