مرتضی کرمانی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، درباره وضعیت سرخپوشان در آستانه بازی با تیم الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: به نظرم پرسپولیسی‌ها مقابل النصر خوب بازی کردند و مستحق مساوی در این بازی نبودند و می‌توانستند برنده بازی شوند، اما مساوی هم بهتر از باخت بود. آن […]

کرمانی مقدم: سرخپوشان محکوم به برد برابر الدحیل هستند / پرسپولیس خیلی سرتر از النصر بود
مرتضی کرمانی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، درباره وضعیت سرخپوشان در آستانه بازی با تیم الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: به نظرم پرسپولیسی‌ها مقابل النصر خوب بازی کردند و مستحق مساوی در این بازی نبودند و می‌توانستند برنده بازی شوند، اما مساوی هم بهتر از باخت بود. آن موقع ناامید بودند، اما اکنون هنوز هم امید دارند. من فکر می‌کنم  سرخپوشان محکوم به برد برابر الدحیل هستند و باید این بازی را در استادیوم آزادی پیروز شوند که با حضور هواداران این اتفاق رخ می‌دهد.

او افزود: امیدوارم همه چیز وفق مراد باشد و پرسپولیس با برد مقابل الدحیل بتواند به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا راه یابد، چون حیف است که این تیم نتواند از مرحله گروهی بالا بیاید.

کرمانی مقدم درباره اینکه تیم النصر با ستارگانی همانند رونالدو نتوانست پرسپولیس را شکست بدهد، گفت: من فکر می‌کنم به جز موقعیتی که رونالدو داشت، تیم النصر موقعیت دیگری در این بازی نداشت. واقعا پرسپولیس در این دیدار حساب شده بازی کرد و ۴، ۵ موقعیت خوب در این بازی داشت و‌ ای کاش یکی از موقعیت‌ها به گل تبدیل می‌شد و بازی را برنده می‌شدند. من فکر می‌کنم پرسپولیس خیلی سرتر از النصر بود و استحقاق برد را داشت. 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره ارزیابی اش از  بازی این تیم مقابل الدحیل در هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: الدحیل تیم خوبی است و شما نگاه نکنید که پرسپولیس در قطر یک بر هیچ حریف خود را شکست داده است. اول ما باید این بازی را ببریم و بعد از آن به تعداد گل زیاد فکر کنیم. این تیم قطری آن قدر ضعیف نیست که پرسپولیس  گل به این تیم بزند و مطمئنا بازی سختی سرخپوشان دارند. به نظرم اگر پرسپولیس این بازی را پیروز شود یک امیدی در تیم ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا