به گزارش زیرنویس، سرهنگ اردشیر نادری سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری فاتب در تشریح این خبر بیان داشت: ۶ آذر ماه تیم عملیات کلانتری ۲۰۸ پایانه جنوب در حال گشت زنی در محدوده خیابان بخارایی تهران به یک دستگاه موتورسیکلت دو سرنشین با پلاک مخدوش، مشکوک و موتورسواران را تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ اردشیر نادری سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری فاتب در تشریح این خبر بیان داشت: ۶ آذر ماه تیم عملیات کلانتری ۲۰۸ پایانه جنوب در حال گشت زنی در محدوده خیابان بخارایی تهران به یک دستگاه موتورسیکلت دو سرنشین با پلاک مخدوش، مشکوک و موتورسواران را تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین با موتورسیکلت به سرعت به سمت شهروندی که در خیابان بود مراجعه و اقدام به زورگیری کرده و تلفن همراه وی را ربوده و به سرعت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت های انتظامی و ایجاد طرح مهار، موتورسیکلت متهمان متوقف و یکی از متهمان دستگیر و دیگری متواری شد.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه در بررسی سوابق بیشتر از متهم در مقر پلیس مشخص شد متهم سابقه دار می باشد ادامه داد: متهم به ۱۰ فقره سرقت و زورگیری با همکاری همدستش اعتراف کرد.

وی افزود: شناسایی مال باختگان و دستگیری متهم متواری  در دستور کار ماموران کلانتری ۲۰۸ قرار دارد و متهم به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

منبع خبر: رکنـا