امیدوارم لیگ را با نتیجه درخشان به پایان ببریم
امیدوارم لیگ را با نتیجه درخشان به پایان ببریم

مونا صحت مربی تیم بسکتبال بانوان آذرخش مشهد در لیگ جوانان کشوری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص درخشش این تیم در لیگ جوانان کشوری گفت: اگر بخواهم در مورد رزومه تیم آذرخش صحبت کنم ، باید بگویم که این تیم هفت سال پیش آغاز به کار کرد. من معلم رسمی آموزش و‌پرورش […]

- امیدوارم لیگ را با نتیجه درخشان به پایان ببریم

مونا صحت مربی تیم بسکتبال بانوان آذرخش مشهد در لیگ جوانان کشوری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص درخشش این تیم در لیگ جوانان کشوری گفت: اگر بخواهم در مورد رزومه تیم آذرخش صحبت کنم ، باید بگویم که این تیم هفت سال پیش آغاز به کار کرد. من معلم رسمی آموزش و‌پرورش و مربی درجه یک فدراسیون بسکتبال هستم و بازیکنانم را از مدارس مناطق پایین شهر استعدادیابی کردم و پنج سال به صورت فشرده در پارک ها و سالن‌های آموزش و پرورش با آن‌ها تمرین  کردم .

وی افزود: تمامی بازیکنانم بچه های قشر کارگر جامعه هستند و شاید از نظر اقتصادی خوب نباشند ولی انگیزه و استعداد بسیار بالایی دارند. در این مسیر برخی مواقع برای تهیه کفش و لباس بازیکنان از کمک خیرین بهره بردیم و بعد از گذشت چندین سال با توجه به رشد چشمگیری که تیم ما داشت و در مشهد حرف نخست را می زد تصمیم گرفتیم در لیگ های کشوری شرکت کنیم.

صحت ادامه داد: در  سال نخست با تقسیم هزینه ها و تلاش خانواده‌ها و کمک خیرین اعزام تیم به رقابتهای کشوری را داشتیم و به مقام سوم نوجوانان کشور دست پیدا کردیم . اما امسال به خاطر شرایط اقتصادی  نامناسبی که وجود داشت تصمیم گرفته بودیم اعزامی صورت نگیرد تا اینکه با مهندس وجدانی آشنا شدیم و ایشان اسپانسری و حمایت مالی تیم ما را بر عهده گرفت و در لیگ جوانان هم شرکت کردیم.

مربی تیم بسکتبال بانوان آذرخش مشهد تصریح کرد: در مرحله نخست لیگ در شش بازی پیاپی با پیروزی و با اختلاف ۴۰-۵۰ امتیاز بعنوان سرگروه مرحله نخست بودیم و در مرحله دوم نیز در مصاف با تیم های قطب شمالی به نتایج خوبی رسیدیم و با اختلاف در دور دوم صدرنشین  بودیم و امیدواریم به امید خدا بتوانیم تا مراحل آخر این مسابقات با موفقیت این مسیر را طی کنیم.

وی تاکید کرد: بیشترین هدف ما شرکت دادن بچه های مناطق ضعیف در مسابقات بود. با وجود اینکه حتی در منطقه ما سالن بسکتبال وجود ندارد و سالن های شهرداری هم در مناطق قسمت بالای شهر مشهد است اما بازیکنان ما دست از تلاش برنداشتند و انگیزه بسیار بالای آن ها را تحسین می کنم. آنها فعل خواستن را صرف کرده اند. همچنین از کمک های مهندس وجدانی  به عنوان حامی مالی تیم تشکر می کنم که  در این شرایط سخت به ما کمک کردند تا در این رقابتها حضور پیدا کنیم و امیدوارم با کسب نتیجه درخشان پاسخ محبت ایشان و خانواده های تلاشگر و زحمتکش این بازیکنان را بدهیم.

باشگاه خبرنگاران