آیت‌الله هاشمی علت استعفای عطاالله مهاجرانی را افشا کرد
آیت‌الله هاشمی علت استعفای عطاالله مهاجرانی را افشا کرد

هاشمی‌رفسنجانی در خاطرات روز نهم آذر در مورد ملاقات با نوربخش و مهاجرانی نوشته و همچنین به انتخابات آمریکا اشاره کرده‌است. شرق نوشت: هاشمی‌رفسنجانی در خاطرات روز نهم آذر در مورد ملاقات با نوربخش و مهاجرانی نوشته و همچنین به انتخابات آمریکا اشاره کرده‌است. متن کامل خاطرات هاشمی رفسنجانی را می‌خوانید. مصاحبه‌ای با محققان پژوهشکده امام […]

هاشمی‌رفسنجانی در خاطرات روز نهم آذر در مورد ملاقات با نوربخش و مهاجرانی نوشته و همچنین به انتخابات آمریکا اشاره کرده‌است.

آیت‌الله هاشمی علت استعفای عطاالله مهاجرانی را افشا کرد

شرق نوشت: هاشمی‌رفسنجانی در خاطرات روز نهم آذر در مورد ملاقات با نوربخش و مهاجرانی نوشته و همچنین به انتخابات آمریکا اشاره کرده‌است. متن کامل خاطرات هاشمی رفسنجانی را می‌خوانید.

مصاحبه‌ای با محققان پژوهشکده امام خمینی انجام شد. در مورد اهداف انقلاب و اختلافات قبل و بعد از انقلاب و مفهوم حکومت اسلامی بود و ناتمام ماند. اخوی محمد آمد. دربارۀ هزینه‌های مراسم فوت همشیره فاطمه و نیز کیفیت توضیح در مورد شبهات پیش‌آمده در خصوص درخواست ورود خودرو توسط تعاونی تولیدکنندگان [و صادرکنندگان] پسته رفسنجان، مذاکره شد.

عصر آقایان [محسن] نوربخش، [رئیس‌کل بانک مرکزی] و [عطاءالله] مهاجرانی، [وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی] آمدند. برای حل مشکل پرونده آقای مهاجرانی، در خصوص نحوه استفاده از وجوه مربوطه به سود سپرده‌های حج و زیارت، استمداد کردند و گفتند، آقای مهاجرانی کنار رفتن خود را موکول به مختومه شدن آن پرونده‌ کرده و مایل است، پرونده منع تعقیب بخورد و سپس استعفای او اعلان شود. مشاجره مطبوعات و قوه قضائیه و مجریه بر سر مسئله قانون اساسی ادامه دارد.

در اسرائیل، پارلمان رأی به انحلال مجلس و انجام انتخابات زودرس داده که عملاً به معنای سقوط دولت [ایهود] باراک، [نخست‌وزیر اسرائیل] است و نیز طرح‌هایی داده‌اند که بدون تصویب پارلمان، دولت نتواند زمینی به فلسطینی‌ها واگذار کند، یا قراردادی امضا کند و این‌کار با مشکل برخورد کرده است. در آمریکا، دستگاه قضائی نظر داده، آرای مخدوش فلوریدا که حدود ۱۳۰ هزار برگ است، به خواست اَل‌گور، [نامزد حزب دموکرات]، مورد بررسی قرار گیرد و [جرج دبلیو] بوش، با آن مخالف است. افطار، کارکنان دفتر و خانواده‌هایشان، میهمانم بودند.

منبع: اطلاعات انلاین