به گزارش زیرنویس،  مرداد سال گذشته دختر ۲۵ ساله‌ای به‌نام میترا به پلیس آگاهی ورامین رفت و از دو پسر به اتهام آزار و اذیت ، شکایت کرد. وی در تشریح ماجرا گفت: کنار خیابان منتظر تاکسی بودم که راننده یک پراید توقف کرد و از آنجا که به‌نظرم رسید سرنشین دیگر خودرو هم مسافر […]

به گزارش زیرنویس،  مرداد سال گذشته دختر ۲۵ ساله‌ای به‌نام میترا به پلیس آگاهی ورامین رفت و از دو پسر به اتهام آزار و اذیت ، شکایت کرد.

وی در تشریح ماجرا گفت: کنار خیابان منتظر تاکسی بودم که راننده یک پراید توقف کرد و از آنجا که به‌نظرم رسید سرنشین دیگر خودرو هم مسافر است سوار شدم اما دقایقی بعد آنها که همدست بودند من را به حاشیه شهر بردند و آزارم دادند و بعد هم تهدیدم کردند که نباید دراین‌باره به کسی حرفی بزنم.

پس از اظهارات وی و در حالی که مأموران شناسایی و بازداشت راننده و هم‌دستش را در دستور کارشان قرار داده بودند، دومین شکایت مشابه از سوی دختری ۲۷ ساله به‌نام سمیرا مطرح شد. وی نیز در تشریح ماجرا به مأموران گفت: راننده یک خودرو پراید من را سوار کرد و بعد از چند دقیقه با هم‌دستش آزارم دادند.

با اطلاعاتی که دو شاکی پرونده به پلیس داده بودند مأموران موفق شدند صاحب پراید که پسر جوانی به نام شهرام بود را شناسایی و بازداشت کنند. شهرام پس از دستگیری، دو هم‌دست دیگرش را نیز معرفی کرد و آنها نیز بازداشت شدند.

با تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه ۸ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در دادگاه چه گذشت

در ابتدای جلسه دو شاکی برای ۳ متهم پرونده درخواست اشد مجازات کردند.

سپس میترا به جایگاه رفت و گفت: راننده و هم‌دستش داخل خودرو مرا کتک زدند و به بیابان‌های اطراف ورامین بردند و بدون‌توجه به التماس‌هایم آزارم دادند بعد هم مرا از ماشین بیرون انداختند.

پس از آن سمیرا به جایگاه رفت و گفت: روز حادثه دختر خاله‌ام با خودروی پرایدی که دربست گرفته بود دنبال من آمد تا با هم بیرون برویم اما بین راه راننده ناگهان دوستش را سوار کرد وقتی اعتراض کردیم او به یکباره تغییر مسیر داد و به بیابان‌های ورامین رفت. دختر خاله‌ام خودش را از ماشین بیرون انداخت و توانست فرار کند اما آنها من را مورد آزار و اذیت قراردادند.

بعد از اظهارات دو شاکی شهرام به جایگاه رفت و گفت: من میترا را نمی‌شناسم و ندیده‌ام ولی سمیرا را می‌شناسم. آن روز او و دختر خاله‌اش با من و دوستم به بیرون شهر آمدند بعد از مشروب خوردن و کشیدن حشیش با میل خودش با ما رابطه برقرار کرد حالا هم نمی‌دانم چرا از من شاکی شده و موضوع آزار و اذیت را مطرح کرده است.در این میان سمیرا به نشانه اعتراض از جایش بلند شد و گفت: متهم دروغ می‌گوید که با او مشروب خورده‌ام و مواد کشیده‌ام. من به دلیل عملی که روی معده‌ام انجام داده‌ام اصلاً نمی‌توانم مشروب بخورم.

در ادامه دو هم‌دست راننده هم یک به یک به جایگاه رفتند و اتهام تعرض به دو دختر جوان را رد کردند و مدعی شدند تاکنون شاکی‌ها را ندیده‌اند.

منبع خبر: رکنـا