به گزارش خبرنگار مهر، عبدالوحید محمدی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه بعد از ظهر پنجشنبه در جریان سفر شهرستانی استاندار کرمانشاه به کنگاور از بازار گوشت و مرغ، تعدادی از مشاوران املاک، نانوایی‌ها و…. بازدید و عملکرد آنان را بررسی کرد. محمدی همچنین با حضور در چند بانک شهرستان عملکرد آنها در پرداخت […]

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالوحید محمدی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه بعد از ظهر پنجشنبه در جریان سفر شهرستانی استاندار کرمانشاه به کنگاور از بازار گوشت و مرغ، تعدادی از مشاوران املاک، نانوایی‌ها و…. بازدید و عملکرد آنان را بررسی کرد.

محمدی همچنین با حضور در چند بانک شهرستان عملکرد آنها در پرداخت تسهیلات از جمله خود اشتغالی کمیته امداد، فرزند آوری مسکن و … و رضایت مندی مردم از روند پرداخت تسهیلات را بررسی کرد.

وی از مجموعه تاریخی معبد آناهیتا نیز بازدید و راه‌های توسعه گردشگری در شهرستان کنگاور را پیگیری کرد.

همچنین بازدید از محدوده معدن سنگ و بررسی راه‌های برطرف کردن موانع و مشکلات سرمایه گذاران دیگر برنامه محمدی بود.

علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با همراهی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری از محلات حاشیه نشین غم تسلی، خرمانجا، هندی آباد بازدید و آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی آنها را بررسی و پیگیری کرد.

طهماسب نجفی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه در جریان سفر شهرستانی استاندار به کنگاور از محور کنگاور به تویسرکان بازدید و نواقص آن را پیگیری کرد.

پیگیری مسائل و مشکلات ادارات شهرستان کنگاور و بازدید از کارخانه آسفالت و طرح‌های سطح شهر دیگر برنامه مهندس نجفی در روز پنج شنبه بود.

منبع: مـهر